וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפצצות מגיעים הסקרים

אזרחים שהסכימו להשתתף בסקר טלפוני אודות מוצרי צריכה, הופתעו כנשאלו מהי דעתם על מידת ההומאניות של חיל האוויר

אז מה עושים בצה"ל אחרי שבפעולה בתחילת השבוע בעזה נהרגו קרוב ל-120 פלסטינים, חלקם הגדול בהפצצות מהאוויר? בודקים האם הציבור הישראלי חושב שחיל האוויר הומאני.

אזרחים רבים הופתעו לגלות, כי סקר טלפוני בו הסכימו להשתתף נועד לגלות את דעתו של הציבור הישראלי על חיל האוויר. אתמול (שלישי), רגע אחרי יציאת הכוחות מרצועת עזה, ערך צה"ל סקר טלפוני באמצעות מכון הסקרים "שילוב". בתחילה נשאלו הנסקרים על פרסומות שונות בטלוויזיה, אולם מיד לאחר מכן גילו כי עיקר הסקר עוסק בדעותיהם האישיות על חיל האוויר.

מסתבר, כי בצה"ל רוצים לדעת מהי דעת הציבור הישראלי על חיל האוויר שלו, והאם הידיעות על הרג אזרחים בהפצצות מהאוויר משפיעות על דעותיהם האישיות של האזרחים.

י', תושבת מודיעין, סיפרה לוואלה! חדשות: "בערב יום שני התקשרה אליי סוקרת של מכון 'שילוב', והחלה לשאול שאלות על מוצרים ופרסומות. להפתעתי, בשלב מסוים היא לשאול אותי שאלות בנוגע לחיל האוויר: מהי דעתי על ההומאניות של חיל האוויר, הדרכים בה אני נחשפת לפעילות חיל האוויר בתקשורת, תדמית חיל האוויר בעיני ועוד. ביקשתי מהסוקרת להעביר לממונים עליה את המסר, שכאזרחית משלמת מסים אני מתקוממת על כך שהצבא משתמש בכספים שלי כדי לבצע סקרי דעת קהל. הצבא אמור לשמור על המדינה ולא לעסוק בתדמיתו".

יש לציין, כי מחלקת מדעי ההתנהגות של צה"ל מקיימת מעת לעת סקרים טלפוניים, אולם על פי הידוע אינו משתמש במכוני מחקר חיצוניים. מנכ"ל חברת "שילוב" ישראל אויליניק אמר בתגובה: "אינני יכול להכחיש או לאשר את הדברים. כל גורם שאנו עושים עבורו סקר נותר חסוי".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה, כי "סקרים הינם כלי עבודה מקובל בארגונים רבים. ככלל, צה"ל מקיים מזה שנים סקרים בתחומים שונים. הסקרים מתבצעים באמצעות חברות הפועלות מטעם צה"ל ע"פ קריטריונים שנקבעים ולאחר שזכו במכרזים של משרד הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully