וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר ג'יהאד נהרג בפעולה קרקעית בעזה

ניר יהב יהושע בריינר

4.3.2008 / 23:08

כוחות מיוחדים של צה"ל חדרו הערב למרכז הרצועה וכיתרו את ביתו של בכיר בזרוע הצבאית של הג'יהאד. הפלסטינים מדווחים כי בפעולה נהרגה תינוקת וחמוש נוסף

שני פעילים בג'יהאד האיסלמי, בהם בכיר בזרוע הצבאית של הארגון, נהרגו הערב (שלישי) במהלך עימות של כוח צה"ל עם פעילי הארגון במרכז רצועת עזה, דרומית לדיר אל-באלח. הפלסטינים מדווחים כי בפעולה שבוצעה על ידי כוח של יחידת "אגוז", נהרגה בנוסף תינוקת בת כחודש.

עדי ראייה דיווחו, כי השלושה נהרגו בחילופי ירי לאחר שכוחות צה"ל נכנסו לאזור בליווי כלי רכב משוריינים. מצה"ל נמסר כי הכוחות כיתרו את ביתו של בכיר הזרוע הצבאית של הג'יהאד, יוסוף א-סמירי שנהרג בחילופי האש. בג'יהאד מכחישים את טענת צה"ל לפיה א-סמירי נהרג. בצה"ל נמסר עוד כי הכוח יצא משטח הרצועה. לא היו נפגעים בקרב חיילי צה"ל.

בנוסף לכך, הפלסטינים מדווחים כי כוחות צה"ל שפעלו במזרח חאן יונס עצרו עוד 15 פלסטינים. בפעולה זו נפצעו שמונה פלסטינים נוספים.

לפנות בוקר תקף צה"ל חמושים באיזור בית חאנון. לאחר מכן תקף שוב כלי טיס של חיל האוויר חוליית משגרי רקטות לעבר ישראל בצפון הרצועה. על פי דיווחי הפלסטינים, אדם אחד נהרג ועוד שלושה נפצעו במהלך התקיפה.

אתמול סיים צה"ל את מבצע "חורף חם" - פעולה צבאית נרחבת בצפון הרצועה. במהלך הפעילות נהרגו עשרות חמושים פלסטינים, ולפי הדיווחים, גם כמה אזרחים שנקלעו לטווח האש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully