וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון לג'ון סטיוארט: "אני פתטית"

4.3.2008 / 14:43

לפני הפריימריז הצפויים לקבוע את גורלה של הילרי קלינטון במרוץ לבחירות, הביעה הסנטורית אופטימיות בתוכנית "דיילי שואו"

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

הילרי קלינטון התארחה אתמול (שני) בתוכנית הסאטירה "דיילי שואו עם ג'ון סטיוארט". הופעתה היתה בערב הפריימריז באוהיו וטקסס, הצפויות, בעיני רבים, לסמל את עתידה במרוץ הנוכחי לבית הלבן.

השאלה הראשונה ששאל ג'ון סטיוארט את הסנטורית היתה לגבי בחירתה להופיע בתוכניתו בנקודת זמן זו של הקמפיין: "מחר עשוי להיות היום החשוב בחייך. בחרת להתארח בתוכניתי בלילה שלפני. סנטורית, כמארח, אני מאושר, כאזרח, מפוחד. מהי תגובתך?". קלינטון ענתה בבדיחות: "זה באמת די פתטי".

ביל קלינטון, בעלה של הילרי ונשיא ארצות הברית לשעבר, אמר כי על אשתו לנצח בפריימריז בשתי המדינות על מנת להמשיך בקמפיין. הסקרים מצביעים על מאבק צמוד בין קלינטון ליריבה הסנטור ברק אובמה. אובמה מוביל על קלינטון במספר הצירים שצבר. כמו כן גרף אובמה 11 ניצחונות רצופים בפריימריז מאז "סופר טיוזדיי".

קלינטון אמרה כי היא מרגישה טוב לגבי סיכוייה לנצח באוהיו ובטקסס. "אני אוהבת את שתי המדינות מכיוון שהן מורכבות ומגוונות", הוסיפה. "עבודתי הראשונה בפוליטיקה היתה בטקסס...ועדיין יש לי שם חברים". הקלפיות באוהיו צפויות להיסגר בשתיים וחצי בבוקר, לפי שעוננו ובטקסס בארבע בבוקר.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully