וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלים שימו לב: קמצנות עולה ביוקר

טלי גולדשטין

4.3.2008 / 11:22

בית משפט באירן הורה לעקל דירה של גבר שסרב לתת לאשתו את הנדוניה, הכוללת 124 אלף ורדים. האישה: "רציתי להעניש את הקמצן"

בית משפט באירן הורה לגבר להעניק לאשתו 124 אלף ורדים אדומים אותם הבטיח לתת לה כחלק מהנדוניה. על פי דיווח רשת BBC, האישה הגישה תלונה נגד הבעל במסגרתה דרשה לקבל את הנדוניה שלה. העיתון "אטמד" דיווח, כי לדברי האישה, התלונה הוגשה מאחר ובעלה הוא כה קמצן עד כי אינו מוכן אפילו לשלם על כוס קפה. בית המשפט הורה לעקל את דירתו של הבעל עד שזה ייתן לאשתו את הוורדים.

החוק האירני קובע, כי אישה יכולה לתבוע את נדונייתה, או "מאהר", בכל זמן נתון במהלך הנישואין או כאשר בני הזוג עומדים להתגרש. הנדוניה הופכת אז לרכושה של האישה והיא יכולה לעשות עמה כל שחפץ ליבה. על מנת שנישואין באירן יחשבו לחוקיים, חייבת להיות נדוניה.

לפי דיווח "אטמד", האישה החליטה לתבוע את הנדוניה, בסך 124 אלף ורדים אדומים, לאחר עשר שנים של נישואין כדי להעניש את בעלה הקמצן. "זמן קצר אחרי החתונה, הבנתי כי שאהין (הבעל) קמצן מאד", אמר האישה לעיתון. "הוא אפילו סרב לשלם בעבור הקפה שהזמנתי במסעדות". שאהין אמר לבית המשפט כי אינו יכול להרשות לעצמו לתת לאשתו חמישה ורדים ביום והתלונן כי "חבריה המיליארדרים של אשתו נטעו את הרעיון במוחה".

עם זאת, בית המשפט דחה את קבילותיו של שאהין והורה לעקל את דירתו, השווה 64 אלף דולר, עד שיקנה את כל הוורדים. ורד ארוך גבעול עולה כ-2 דולרים בטהרן. בעל אירני עלול למצוא עצמו בכלא אם ייקלע לחובות נדוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully