וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן: "ממשלת אחדות זה תמיד טוב"

ספי קרופסקי

4.3.2008 / 10:20

יו"ר מפלגת הגמלאים לא פסל האפשרות להקים ממשלת אחדות לאומית, אולם בסביבתו הבהירו כי הדבר אינו מעשי בשלב זה

האם בסיעת הגמלאים מצטרפים לקריאתו של יו"ר ש"ס, אלי ישי, להקים ממשלת אחדות לאומית? בראיון לגלי צה"ל הבוקר (שלישי) אמר השר לענייני גמלאים, רפי איתן, כי "ממשלת אחדות זה תמיד טוב, וזה בעיקר מקל על העברת החלטות". עם זאת, בסביבתו של איתן אמרו כי הדבר אינו מעשי ואינו עומד על הפרק בשלב זה.

עוד הסביר יו"ר מפלגת הגמלאים, כי "יש להפריד בין ההחלטות על עתיד עזה, ובין הפוליטיקה העכשווית". אתמול בישיבת סיעת ש"ס קרא היו"ר ישי להקמת ממשלת חירום לאומית בשל מצב הלחימה בדרום הארץ, והוסיף כי בכוונתו לפנות ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו בבקשה שיצטרף לממשלה.

"אני מקווה שבשעות אלו ישכילו רוב סיעות הבית לאחד ידיים. נוכל להיאבק טוב יותר מתוך אחדות", אמר ישי בישיבה. לדבריו, "המאבק לא מתקיים רק בחזית הדרומית. ברור שהאיומים על ישראל חריפים בהרבה, וגם החזית הצפונית לא נרגעה לרגע".

ואולם בליכוד הדפו את היוזמה של ש"ס: "כמו רובו המכריע של העם אין לליכוד אמון לא בדרכה של הממשלה ולא בעומד בראשה", נכתב בתגובה ליוזמתו של ישי. "הליכוד אינו מחפש כסאות בממשלת המחדל, אלא פועל להחליפה בהקדם האפשרי, כדי להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully