וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד יהלומים מזויין לאור היום בבורסה בר"ג

נתיב נחמני

3.3.2008 / 18:50

ארבעה חמושים רעולי פנים שדדו משלוח יהלומים שנועד למלטשה ברמת גן. עובד במלטשה סמוכה: "השודדים ידעו בדיוק לאן הם באים"

שוד נועז לאור היום: ארבעה חמושים רעולי פנים שדדו היום (שני) משלוח יהלומים במתחם הבורסה ברמת גן. סמוך לשעה 16:00 הפתיעו ארבעת השודדים את עובדי חברת "עמישב", שהובילו משלוח יהלומים מהבורסה ברמת גן למלטשת היהלומים "ספקטרולייט" שבמדרחוב בצלאל 13 שבעיר. שוטרי מרחב דן ואנשי היחידה המרכזית תל אביב בליווי מסוק, פתחו בסריקות אחר השודדים הנמלטים.

היהלומים שנשדדו היו עדיין בצורתם הגולמית ועמדו לפני ליטוש. ככל הידוע כעת, שווי הסחורה הגנובה מוערך במיליונים. "זה לא מקרה מה שהיה פה היום. השודדים ידעו בדיוק איזה סחורה מגיעה ומתי", אמר לוואלה! חדשות אחד מעובדי הבניין, המאוכלס בעיקר על ידי מלטשות יהלומים.

לאירוע השוד היה עד ראיה, לקוח שישב לאכול במאפיה הממוקמת מטרים ספורים ממקום האירוע, מצידו השני של המדרחוב. גורם במשטרה סיפר לוואלה! חדשות כי השודדים ככל הנראה איימו על האיש, שנמלט מהמקום רגעים ספורים לאחר האירוע. את הגרסה חיזקו עובדי המקום שסיפרו שהאיש אמר להם שראה הכל ואז ברח.

מעדויות בעלי העסקים סביב עולה כי אחד השודדים ניגש למאבטח המשלוח, הצמיד אקדח לרקתו ופקד עליו למסור לו את התיקים שהכילו את היהלומים הגולמיים. מיד לאחר מכן נמלטו השודדים, לא לפני שהפנו נשקם לעבר שניים מלקוחות דוכן הפיס הממוקם בתחתית הבניין ואמרו להם להתרחק מהמקום. ככל הידוע כעת, אחד השודדים נמלט כשהוא רוכב על קטנוע, וכשפתח בנסיעה עף חלק מארגז הקטנוע, אותו אספו אנשי הזיהוי הפלילי.

זאת לא הפעם הראשונה שהמלטשה נשדדת. שכנים לבניין מספרים שבשנתיים האחרונות נשדדה המלטשה פעמיים נוספות.

פרסום ראשון: 16:54

  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully