וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר למורה שביצע מעשים מגונים בתלמידות

קובי מנדל

3.3.2008 / 17:12

מנשה ימין, מורה לשל"ח בן 47 בתיכון קריית חיים, הורשע בביצוע מעשים מגונים ובבעילה אסורה בשתי נערות שהתלוו לטיולים שהדריך

שנתיים מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי נגזרו היום (שני) על מנשה ימין, מורה בן 47 בתיכון קריית חיים, לאחר שהורשע בביצוע במעשים מגונים בשתיים מתלמידותיו. במסגרת הסדר הטיעון שנחתם, יפצה ימין את שתי המתלוננות בסכום כולל של 20 אלף שקלים. ימין, ששימש כמורה לשל"ח בבית הספר, הודה בביצוע מעשים מגונים ובבעילה אסורה של אחת מהן. במסגרת תפקידו היה אחראי על כיתת הסיירות ועל טיולי בית הספר. ימין בחר במתלוננות, בוגרות בית הספר, כמדריכות מלוות לטיולים שערך עם כיתות נמוכות יותר.

באחד המקרים, התלוותה אחת המתלוננות, אז בכיתה י"ב, לטיול שהדריך ימין בכנרת. בשעות הלילה נענתה הנערה לבקשתו של ימין להתלוות אליו לצעוד. השניים התיישבו לשוחח, וימין החל לבצע בנערה מעשים מגונים תוך שימוש בכוח.

האישום השני מתייחס למערכת יחסים שניהל המורה עם נערה, עוד כשהייתה תלמידת כיתה ט'. ימין הורשע בביצוע מעשים מגונים ובבעילה אסורה בהסכמה במהלך הטיולים שהדריך ובמסגרת בית הספר.

הרכב השופטים ציין, כי כמות ההערצה והאהבה שקיבל הנאשם במהלך שנותיו כמורה מעוררת השתאות. לדבריהם, נראה כי הנאשם שימש דמות מרכזית בקרב התלמידים, ההורים והמנהלים. "על רקע זאת, ניתן להבין את מידת מרותו ואת מידת התלות שהיתה למתלוננות בנאשם", קבעו השופטים. עוד צוין, כי הנאשם בחר שלא להביע חרטה כלל. השופטים התחשבו בעברו במלחמת שלום הגליל, בעובדה שלנאשם אין עבר בפלילי ובכך שאשתו חלתה בסרטן לפני כמה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully