וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר יוגש כתב אישום נגד רפי אוחנינה

נתיב נחמני

3.3.2008 / 16:43

המשטרה מצהירה כי תגיש כתב אישום נגד רפי אוחנינה בגין החזקת נשק. שופטת השלום רמזה לו להסגיר את אלו שניסו לחסלו

שישה ימים לאחר שנעצר העבריין רפי אוחנינה, המשטרה מצהירה כי היא ערוכה להגשת כתב אישום נגדו. בדיון להארכת מעצרו שנערך היום בבית משפט השלום בתל אביב, הגיש הטוען המשטרתי הצהרת תובע בה המשטרה מעידה על כוונתה להאשים את אוחנינה בהחזקת נשק, הפרת הוראה חוקית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

כזכור, בשבוע שעבר פשטו בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב על ביתו של אוחנינה שבפרדס גן חיים. בחיפוש שערכו מצאו הבלשים אקדח ותחמושת ולטענת המשטרה מדובר בנשק תקיפה מובהק, שכן באקדח נחרטה הברגה המיועדת לחיבור משתיק קול.

המשטרה חושדת שהנשק אמור היה לשמש את אוחנינה לצורך סגירת חשבונות. לפני כחודשיים ניצל אוחנינה מניסיון התנקשות בזמן ששהה במעצר בית. בעקבות הניסיון הוגש כתב אישום נגד החייל אמיר נגרקר, אשר זמן קצר לאחר הירי נחשד כי נשלח לביצוע המשימה על ידי יעקב אלפרון.

עורך דינו של אוחנינה, זאב וישניא, השתמש בניסיון חיסול מרשו לטובתו וטען כי לאוחנינה לא היה מושג על המצאות הנשק בביתו וכהוכחה לכך לא השתמש בו בזמן שירו לעברו במהלך ניסיון ההתנקשות המדובר, "אם באירוע הפציעה היה לו נשק, האם אדם שיורים עליו לא ינסה להגן על עצמו?", שאל ובכך לשיטתו שלל את האפשרות שאוחנינה החזיק בנשק טרם אירוע הירי. את האפשרות להשגת הנשק והחזקתו על ידי מרשו ניסה לשלול בדרך מקורית. בלשי הימ"ר מצאו את האקדח מוסתר בתקרת המטבח. לטענת עורך דינו, למרשו לא הייתה את האפשרות להטמינו שם שכן הוא פצוע בברכו, כתוצאה מהירי לעברו, ולכן לא יכל לטפס לגובה התקרה.

"ראוי היה אילו היה מגלה בקיאות גם במקור הפגיעה ולא רק בטיב הפגיעה", אמרה בתגובה צינית שופטת השלום דורית רייך-שפירא, כשהיא רומזת לחשוד לשבור את קוד השתיקה ולהסגיר את היורים לעברו.

מעצרו של אוחנינה הוארך עד למחר, אז יובא לבית משפט השלום בכפר סבא, שם יוגש כתב האישום נגדו. "לאחר שנקבל את חומר הראיות בתיק, אנחנו נוכיח כי למרשי לא היה כל קשר לאקדח שנמצא בביתו", אמרה עו"ד ליה פלוס, המייצגת גם היא את אוחנינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully