וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האקבי הוא עתיד המפלגה הרפובליקנית"

טלי גולדשטין

3.3.2008 / 15:02

העיתון הגדול בטקסס הביע בפעם השניה תמיכה במועמד הרפובליקני, שאמר בתגובה: "כולם צריכים לעשות עליו מנוי לכל החיים"

"דאלאס מורנינג ניוז", העיתון הגדול בטקסס, הביע שוב תמיכה במועמד הרפובליקני מייק האקבי לעומת יריבו ג'ון מקיין, שניצחונו במועמדות המפלגה כמעט מובטח, כך דיווחה רשת "פוקס". לדברי העיתון, "למרות שמבחינה מתמטית, בלתי אפשרי כי האקבי ינצח" הוא עתידה של המפלגה הרפובליקנית.

במאמר המערכת שפורסם בעיתון של יום ראשון (אתמול), כתבו עורכי העיתון כי כתוצאה מהשמרנות החברתית והדתית, מושל ארקנסו לשעבר אמנם נמצא בצד הלא נכון בנושאים מהותיים כגון הפלה וזכויות ההומואים והלסביות, אך הוא עדיין מחויב לעזור לעניים ולמעמד הבינוני, עמדתו לגבי הסביבה ראויה לשבח והוא אינו מוגבל על ידי מבחן אידיאולוגיה.

הבעת התמיכה של העיתון אינה חדשה – "דאלאס מורנינג ניוז" כבר פירסם את תמיכתו בהאקבי ב-23 בדצמבר – אך ההחלטה להדגיש שוב את עמדתו מרמזת על כך שהעיתון מקווה כי טקסס תשפיע במידה מסוימת על המרוץ הרפובליקני.

במאמר המערכת נכתב כי למרות אומץ ליבו של מקיין וניסיונו הרב, בנוסף לעמדותיו האחראיות לגבי הכלכלה והעובדה כי הוא נמצא בצד הנכון של הקמפיין מבחינת הנושא הכלכלי, נושאי הסביבה וההגירה, "גילו המתקדם, 71, ומזגו החם גרמו לנו לעצור ולשקול בשנית, במיוחד בהשוואה לחיוביות שמפגין האקבי".

העיתון ציין כי המפלגה הרפובליקנית נמצאת בקשיים אידיאולוגיים ועליה להגדיר את עצמה מחדש לקראת העידן החדש ולא להביט לאחור על מנת לקבל השראה מהנשיא רייגן. "העולם השתנה מאז נבחר רייגן לנשיא לפני כעמט 30 שנים ועל יורשי האיש הגדול להתאים את האסטרטגיה הרפובליקנית למציאות החדשה".

מאמר המערכת, הקודמת לפריימריז בטקסס ביום שלישי, מסכם כי האקבי אמנם לא יזכה במועמדות, אך הוא יכול לעזור בעיצוב המפלגה בשנים הבאות. "האקבי הוא השקעה טובה למפלגה הרפובליקנית". האקבי אמר בתגובה כי הוא מאד מרוצה מהבעת התמיכה של העיתון. " 'דאלאס טקסס ניוז' הוא העיתון הטוב ביותר באמריקה וכולם צריכים לעשות עליו מנוי לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully