וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: "אנו קובעים משוואה חדשה בעזה"

פנחס וולף

2.3.2008 / 17:31

אולמרט אמר בישיבת הממשלה כי פעילות צה"ל בעזה אינה חד פעמית, אלא חלק ממהלך מתמשך ליצור משוואה שונה בדרום. ברק תקף את דיכטר: שמור על קור רוח

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר בישיבת ממשלה שהתקיימה אחר הצהרים (ראשון), כי "הפעילות שמתבצעת עכשיו בעזה היא לא אקט חד פעמי ונקודתי, אלא היא חלק ממאבק מתמשך של מהלך שיצור משוואה שונה לחלוטין ממה שחמאס מנסה ליצור. אנחנו נקבע את המשוואה החדשה".

בישיבה השתתפו גם הרמטכ"ל רא"ל גבי אשכנזי וראש אמ"ן האלוף עמוס ידלין. הרמטכ"ל אמר כי ביממה האחרונה נהרגו בפעילות צה"ל ברצועה כ-100 פלסטינים. לדבריו, 90 מהם היו מחבלים, רובם מחמאס. ראש אמ"ן אמר לראש הממשלה ולשרים כי לחמאס חשוב להגיע ליציבות בעזה, משום שכך הם יוכלו להקצות יותר משאבים להשתלטות על הגדה.

ראש הממשלה ושר הביטחון אהוד ברק ביקשו במהלך הישיבה מהשרים "לחדול עם הקשקשת". זאת בתגובה להתבטאויותיהם של שרי הממשלה על המצב בדרום. ברק אף פנה אישית לשר אבי דיכטר ואמר לו "אתה מגזים בהתבטאויות שלך. תושבי אשקלון הם לא מוצר מתכלה ואיש אינו חושב כך. כפי שאיש לא חשב שתושבי תל אביב, ירושלים, חדרה ונתניה הם מוצר מתכלה בתקופת הפיגועים. אני לא זוכר שר שהתבטא אי פעם בצורה כזאת. תפקידנו לשמור על קור רוח". דבריו של ברק נאמרו בתגובה להתבטאותו של דיכטר לפיה יש להבטיח שתושבי אשקלון לא יהפכו למוצר מתכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully