וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסטה אינקייפבל

סוכנויות הידיעות

2.3.2008 / 16:57

תכתובת בין בכירי מיקרוסופט מרמזת כי אינטל לחצה לאישור שבביה כמתאימים לוויסטה ולקבלת תווית Vista Capable

תכתובות דואר אלקטרוני פנימיות בין עובדים ב, אשר נחשפו במסגרת תביעה ייצוגית נגד החברה, סיפקו הצצה אל מערכת היחסים המתוחה בין מיקרוסופט לאינטל.

תכתובות הדואר האלקטרוני, אשר נחשפו במסגרת התביעה הייצוגית הקשורה להשקה הבעייתית של מערכת ההפעלה חלונות ויסטה בשנה שעברה, רמזו שמיקרוסופט הורידה את דרישות החומרה להפעלת מערכת ויסטה לדרישות לא הגיוניות, כדי שאינטל תוכל למכור יותר מעבדים גרפיים.

מתכתובות הדואר האלקטרוני ניתן היה להבין כי אינטל לחצה על מיקרוסופט לתת אישור לשבביה כמסוגלים להריץ את מערכת ההפעלה החדשה, במטרה להגדיל את מכירותיה של אינטל. מהתכתובת עולה כי מיקרוסופט נכנעה ללחציה של אינטל.

"בסופו של דבר הורדנו את דרישות החומרה כדי לסייע לאינטל לעמוד ביעדים הכלכליים הרבעוניים שלהם, כך שיוכלו להמשיך ולמכור לוחות אם מסוימים", כתב אחר מבכירי החברה לסקוט די וולריו, אשר פיקח על שיתוף הפעולה עם יצרניות מחשבים.

אינטל סירבה להגיב לתכתובות הללו: "אלו דיונים פרטיים בין התובעים ומיקרוסופט, ואינטל אינה צד בעניין", אמר דובר אינטל, צ'אק מאלוי, לעיתון "סן חוזה מרקיורי". מאלוי הוסיף כי "לבכיר ממיקרוסופט לא היתה שום גישה לנתוניה הכלכליים של אינטל". גם לעיתון "וול סטריט ג'ורנל" מסרה אינטל כי ההנחה המשתמעת מהמכתב לגבי רווחיה הרבעוניים אינה נכונה, וכי לבכיר לא היתה שום הסמכה לדבר על רווחיה של אינטל.

התביעה הייצוגית כנגד מיקרוסופט מתייחסת להצגתם של מחשבים על ידי מיקרוסופט כ"מסוגלים להפעיל את מערכת ויסטה" (Vista Capable), בימים בהם היתה מערכת ההפעלה בשלב ההרצה. לטענת התביעה, הלוגו הופיע על המחשבים תשעה חודשים לפני שהוצגה מערכת ההפעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully