וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: "כושר שיפוט חשוב יותר מניסיון"

2.3.2008 / 15:56

אובמה וקלינטון מחליפים השמצות באשר ליכולת יריבם להגן על הביטחון הלאומי. קלינטון: "ארה"ב זקוקה לנשיא שיתן מענה בלי נאומים מיותרים"

(צילומים: רויטרס. עריכה: ענת ברק)

הסנטור ברק אובמה האשים אתמול (שבת) את יריבתו הילרי קלינטון בשימוש בפוליטיקה של פחד, לאחר שקמפיין קלינטון שידר פרסומת שמרמזת כי לאובמה אין מספיק ניסיון בנושא הביטחון הלאומי על מנת לשמור על אמריקה מוגנת ובטוחה. אובמה מבקש עתה לעורר ספקות לגבי כושר השיפוט של קלינטון, במיוחד לגבי הצבעתה בסנאט ב-2002 בעד המלחמה בעירק.

במהלך נאום בעצרת בחירות בטקסס, אמרה קלינטון: "אנו זקוקים לנשיא, שכשהטלפון יצלצל בשלוש בבוקר, יהיה מוכן לענות ללא ניסיון קודם, מבלי נאומים מיותרים ולקבל החלטות שיגנו על ארצות הברית ועל עמנו". לדבריה, היא הדמוקרטית היחידה היכולה להתמודד ראש בראש עם ג'ון מקיין הרפובליקני, שבוי מלחמה לשעבר ותומך גדול במלחמה בעירק.

נושא הביטחון הלאומי משחק תפקיד מרכזי במאבק בין המתמודדים הדמוקרטים בעוד השניים מתכוננים לפריימריז בטקסס ובאוהיו ביום שלישי. מחנה אובמה הגיב לדבריה של קלינטון בפרסומת חדשה המטילה בספק את החלטתה של קלינטון לתמוך ביציאה למלחמה בעירק. בפרסומת נטען, למעשה, כי כושר שיפוט חשוב יותר מניסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully