וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - צומת מסוכן

יאיר טריבלסקי

2.3.2008 / 13:13

לא יהיה רגע דל השבוע. אלימות באוויר, פתיל קצר, אבל גם צורך חזק באהבה - טריבלסקי ניתח עבורכם את מפת הכוכבים בשמים

בשבוע שעבר הדרמה הגיעה כמעט לשיאה והגדירה לאן הולכים הכוכבים: מרס לעימות עם פלוטו, השמש לצמידות עם אורנוס ונפטון לצמידות עם ונוס. בגדול, אלו הם חומרים לדרמה טורקית במיטבה והשבוע (שבין 2 ל-9 במרץ) הזויות האלה מגיעות לדיוק.

בואו נעבור לרגע על השבוע הקרוב: מיום שלישי ועד שישי יכנס מרס לזוית של עימות עם פלוטו, ונוס תצמד בשישי באופן מדויק לנפטון ובשבת - השמש תכנס לצמידות מדויקת עם אורנוס. שבוע שאין בו רגע דל ומצריך מאיתנו זהירות מיוחדת בכל מה שקשור לתהליכים המתרחשים בו.

בשבוע הקודם, עם כניסתו של מרס למעלות האחרונות במזל תאומים וכניסתו במקביל לזוית הפעולה עם כוכב פלוטו שממול, החלו גם העימותים ברצועת עזה. רמת האלימות עלתה למפלס גבוה יותר, עשרות קאסמים נפלו בנגב, חיל האוויר מפציץ בעזה והמתחים נמצאים בעליה. באופן אישי, אני לא מאמין גדול בנבואות זעם ובמלחמות למיניהן, אבל יש לי אמונה במודעות לתהליכים שעוברים על כולנו.

אז מה כן צפוי לנו? צומת דרכים מסוכן, שאליו אנו מגיעים לאחר שבוע שבו הדרמות הגיעו לשיאן ומכריחות אותנו לקבל הכרעות חשובות שישפיעו גם על העתיד הקרוב שלנו. חשוב לפעול בכוח ובחוכמה, משום שהצירוף הזה יקבע לאן הדברים הולכים בכמה וכמה מישורים.

הזוית האלימה של השבוע

הזוית האלימה של השבוע מגיעה לדיוקה ביום שלישי ותורגש עד יום שישי ברמת הדיוק הזו פחות או יותר. מרס הערס ודון פלוטו סוף סוף שולפים את האקדחים: מי יירה או ימצמץ ראשון? מי יכריע בקרב? כמה זמן זה ימשך? האם נוכל כולנו להשפיע עליהם לנצור את האקדחים, או להמשיך ואף להעצים את האקשן משבוע שעבר? שאלות אלה ואחרות עומדות במרכז צומת הדרכים שאליו אנו מגיעים עכשיו, וההחלטות שנקבל בו עלולות להשפיע על כולנו לטווח הרחוק. מי בעיקר יושפע מהתהליך? מזלות עקרב, שור, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

הזוית הרגשנית של השבוע

הזוית הרגשנית של השבוע מגיעה לדיוקה בשישי: ונוס נצמדת כעת באופן סופי לנפטון. הרגשות גוברים על השכל, הלב על המוח והרגש על ההגיון. זו צמידות שמדגישה את הצורך באהבה אמיתית, כזו שמרעידה אותנו מבפנים. מי באמת אוהב אותנו? למה? איך? ולאן לוקחים את הרגש הזה? כל אלו הן שאלות שונוס הסקסית שהולכת לאיבוד מעט בתוך נפטון, מפגישה אותנו איתן.

אבל המעורבות הרגשית הזו עלולה להשפיע גם על חלקים אחרים בחיינו. השמש במפת המדינה שוהה במזל שור וונוס היא גם שליטת השור ולכן יש תחושות של אובדן כיוון וקרקע רעועה. ביחד עם זוית העימות שבין מרס לפלוטו, זה עלול להיות לא קל עבורנו. נחזיק אצבעות למי שאמור לנווט את הספינה למקום בטוח, שזקוק עכשיו להרבה נחישות, חוכמה ושכל ישר. מי בעיקר יושפע מונוס שלנו? מזלות שור, מאזניים, דגים דלי ואריה.

הזוית הבעייתית של השבוע

הזוית הבעייתית של השבוע היא הצמידות המדויקת בין השמש לכוכב אורנוס שמתרחשת בשבת. השמש היא מיקוד הדברים, אותה גברת שמחזיקה בידיה את המפתחות של כל חוטי ההתרחשויות שלנו ואורנוס הוא זה שמביא איתו ברק, קצר חשמלי, פקיחת עיניים פתאומית ושמיטת המפתחות לרגע. האם תתעשת השמש ותחזיר אליה את המפתחות ללא פגע, או תיכנס לפאניקה ותגיב ממקום מבוהל ועצבני? הזוית הזו מסכמת את השבוע, ואם לא ניזהר היא תהפוך לרגע ההתפקחות, החזרה לשפיות, ההתעוררות מהחלום הרע והנחיתה על הקרקע.

בזוית כזו חשוב במיוחד להישאר בשליטה גם כשנראה שהשליטה הולכת לאיבוד, להפגין עוצמה דווקא כשאנחנו מאותגרים על ידי האחר ולהשתמש בהברקות הרגע לפתיחת דרכים חדשות, במקום להיות שבויים על ידי הצורך להגיב מהבטן וכך להרוס תוצאות יפות של עמל רב. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, דגים, בתולה וכל אחד שצריך לקבל החלטות בימים הקרובים והמלה פאניקה עלולה להיות אחד המרכיבים שלה.

כן, שבוע לא קל בפתח: הפתיל הקצרצר הוא של כולנו. כל אחד מאיתנו משפיע גם על ההחלטות של האחרים. אם נשכיל לקחת את הטוב מהמצב הזה, את העוצמה בלי הכוחניות, את הפעולה בלי ההרס ואת התגובה מהראש ולא מהבטן, ייתכן אפילו שהדברים יפעלו לטובתנו. הכוכבים מסמלים את התהליכים שיתרחשו השבוע, אבל כמו שנאמר: הכל צפוי והרשות נתונה ובתרגום שלי: התהליכים צפויים, אבל הרשות נתונה לכל אחד ואחד מאיתנו, לחוות אותם בדרכו שלו ולהשפיע עליהם לטוב ולרע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ומה צפוי לשאר המזלות?

לטלה – אתם מאלה שצריכים במיוחד לגלות איפוק ושליטה השבוע ולא להגיב באופן אגרסיבי או בלתי צפוי. שליטה היא מלת המפתח השבועית: השתמשו בה בתבונה.

שור – שבוע רגשני ולא קל מבחינת היכולת להתמקד בהחלטות מעשיות שיעזרו ויקדמו אתכם, אבל בהחלט מעניין מבחינת רגשות ויצירתיות. התמקדו בשני נושאים אלה.

תאומים – מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לונוס השבוע במזל דלי, אלמנט שמביא איתו יכולת חברתית והרבה קסם אישי, אבל החלטות לא טובות. נסו לדחות אותן, אם אפשר.

סרטן – כוכב מרס עובר למזל שלכם ומביא איתו הרבה אנרגיה חדשה וחזקה. נסו לנצל אותה באופן הטוב ביותר לקידום רעיונות, יוזמות ועשייה בתקופה הקרובה.

אריה – גם אתם נדרשים לשליטה רבה יותר השבוע, אריות. השמש שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב אורנוס והפתיל הקצרצר שלכם עלול להביא איתו החלטות שגויות. זהירות...

בתולה – התחום המקצועי מודגש השבוע ואיתו גם הבריאות, כל זאת כשונוס ומרקורי במזל דלי מאפשרים לכם לעשות עבודת עומק בנושאים אלו. נסו להתמקד בעובדות ולא ברגשות.

מאזניים – שבוע מעורב רגשית עד מעל לאזניים, עם שינויים קיצוניים במצב הרוח ובכל זאת – יכולת איפוק ושליטה יביאו את האדרנלין המיוחל, אם תישארו עם שתי רגליים על הקרקע.

עקרב – גם אתם, כמו הטלאים, נדרשים למינון גבוה במיוחד של איפוק ושליטה השבוע. הפתיל הקצרצר שלכם עלול להביא איתו כעסים ומאבקי כוח וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל התפרצות.

קשת – בגדול, אתם בתקופה לא רעה יחסית. מיקומו של יופיטר במזל גדי מאפשר המשך תקופה של התרחבות והתבססות, וזוית הרמונית לסטורן מאפשרת המשך הצמיחה והרגיעה.

גדי – מעברו של כוכב מרס למזל סרטן מול המזל שלכם, עלול להביא איתו חוסר שקט, בעיקר במערכות היחסים שלכם. צפוי דיאלוג סוער עם מי שנמצא ממול ואפילו כמה עימותים. בעדינות.

דלי – זה עלול להיות שבוע לא שקט. הצמידות של השמש עם אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה גל מרדני זעיר, צורך לשבור את הכלים ועצבנות מסוימת. סבלנות היא מלת המפתח השבוע.

דגים – נראה שזהו שבוע לא קל מבחינתכם. הצמידות שבין השמש לכוכב אורנוס מתרחשת לה עכשיו במזל שלכם, אלמנט לא קל כשלעצמו, שמצריך מכם הרבה ריכוז, שמירה על קור רוח ואפילו חיוך...

ועד שיעבור לו השבוע הטעון הזה ונוכל כולנו להסתכל בראי, לנשום לרווחה ולחייך למי שנמצא שם ממול - שבוע טוף!
יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully