וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון ממשיכה לפגר בסקרים

2.3.2008 / 12:43

מסקר חדש עולה כי אובמה מרחיב את הפער על קלינטון בטקסס. קלינטון מסתמכת על אוכלוסיית ההיספנים הגדולה במדינה

הילרי קלינטון ממשיכה לפגר אחרי יריבה ברק אובמה בטקסס בעוד באוהיו נרשם מאבק צמוד בין השניים. כך עולה מסקרים מקדימים לפריימריז שיקבעו את עתידה של קלינטון במרוץ למועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות. לפי סקר של רויטרס/ C-SPAN/ Houston שפורסם היום (ראשון), אובמה מוביל על קלינטון בטקסס ב-4% (לעומת 2% בסקר קודם), 47% מול 43%. באוהיו, רושמת קלינטון יתרון לא משמעותי של 1%, 47% מול 46% לאובמה.

קלינטון מתמודדת בימים אלו עם לחץ לנצח בשתי המדינות הגדולות ביום שלישי הקרוב ולעצור את התנופה המתגברת של אובמה לאחר 11 ניצחונותיו הרצופים בפריימריז. לפי הערכות, בטקסס, התמיכה הרחבה שמקבל אובמה מאוכלוסיות הגברים, הבוחרים הצעירים והשחורים פוגעת ביתרון שיש לקלינטון בקרב אוכלוסיית ההיספנים הגדולה שבמדינה ואוכלוסיית המבוגרים. כמו כן, נראה כי אובמה וקלינטון מנהלים מאבק צמוד על קולות הנשים, בדרך כלל ציבור מצביעים חזק של קלינטון.

עוד מצא הסקר כי המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין מוביל בפער עצום בשתי המדינות על יריבו מייק האקבי. מקיין מוביל על האקבי באוהיו 61% מול 27%, ובטקסס 54% מול 36%. האקבי רשם יתרון משמעותי על מקיין בשתי המדינות רק בקרב האוכלוסיות המכנות עצמן "שמרניות ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully