וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיק ג'אגר היה יעד לניסיון התנקשות

טלי גולדשטין

2.3.2008 / 11:53

לדברי סוכן FBI שהתראיין ל-BBC, סולן הרולינג סטונז הסתכסך עם כנופייה של "מלאכי גיהנום", שביקשו להתנקם בו

סר מיק ג'אגר, סולן להקת הרולינג סטונז, היה יעד לניסיון התנקשות בשנת 1969, כך חשפה רשת BBC. הפרטים לגבי ניסיון ההתנקשות נחשפו על ידי סוכן FBI במסגרת סדרה שהפיקה ה-BBC על הבולשת האמריקאית.

ניסיון ההתנקשות בג'אגר נעשה על ידי כנופיה של "מלאכי גיהנום" (Hell's Angels - קבוצת אופנוענים אשר הטילה טרור על כבישי בארה"ב בשנות ה-60). לאחר הקונצרט הידוע לשמצה "אלטמונט ספידוויי פרי קונצרט" ב-1969 אותו ארגנו הרולינג סטונז ואבטחה קבוצה של מלאכי גיהנום.

מרדית' הנטר, צופה בקהל בת 18, נדקרה ונבעטה למוות במהלך הקונצרט על ידי אנשי הכנופיה בהתקפה שצולמה על ידי כלי התקשורת. על פי הדיווח, כתוצאה מההתקפה, סרב ג'אגר להשתמש שוב בשירותי הכנופיה (את כל המאורעות הללו אפשר גם לראות בסרט המעולה "Gimmie Shelter", על אותו סיבוב הופעות מפורסם).

לדברי מארק יאנג, סוכן FBI לשעבר שהתראיין לסדרת של ה-BBC על ה- FBI, סירה של מלאכי הגיהנום יצאה לדרך במטרה להתנקש בחייו של ג'אגר כנקמה, בביתו באתר הנופש המפטונס שבאי לונג איילנד. "מלאכי הגיהנום תכננו את ההתקפה מהים כך שיוכלו לחדור לשטחו של ג'אגר דרך הגינה ויצליחו להתחמק מהאבטחה שבחזית הבית. הסירה נסחפה בסערה וכל נוסעיה נזרקו למים. לא היו נפגעים, אך לאחר מכן לא נעשה שוב ניסיון התנקשות בחיי ג'אגר", סיפר טום מנגולד, קריין הסדרה.

ככל הנראה, ג'אגר מעולם לא יודע לגבי ניסיון ההתנקשות. הוא, מצדו, ניסה תמיד להמעיט בחשיבות קשריו עם הכנופיה. לפי דיווחים שונים, שירותי האבטחה של מלאכי הגיהנום נשכרו בקונצרט המדובר תמורת בירה חופשית בשווי 500 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully