וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הרקטות: מגבלות על חתונות באשקלון

2.3.2008 / 11:17

פיקוד העורף אוסר על התקהלויות של למעלה מ-1,000 איש באשקלון. "יש בעיה עם אירועי שמחות שמתקיימים במקומות פתוחים"

מטח טילי הגראד על אשקלון משבש כבר כעת את חיי תושבי העיר, ועכשיו נראה שגם חלק מאירועי השמחה יאלצו להידחות. בעקבות ההסלמה באיזור הנחה פיקוד העורף את העירייה לאסור על התקהלויות של למעלה מ-1,000 איש במקום פתוח בעיר. המשמעות של הנחייה החדשה היא שעל כל אירוע שמחה המתקיים בעיר יצטרכו בעלי האירוע לבקש אישור מהעירייה ומפיקוד העורף על מנת לקיימו.

"המטרה היא לשמור עד כמה שניתן על חיי שיגרה", אומר גורם בפיקוד, "אבל במידה ויש אירוע כמו חתונה עם יותר מאלף משתתפים אנחנו נצטרך לבדוק איפה בדיוק מתקיים האירוע. במידה ומדובר במקום סגור נראה שאין סיבה לבטל או לדחות, אבל הבעיה היא באירועים שמתקיימים במקומות פתוחים, ויכול להיות שנאלץ לבטל את האירוע. יחד עם זאת, כל מקרה ייבחן לגופו".

בעיריית אשקלון אומרים כי על אף המצב הביטחוני, לא נרשמו ביטולים של אירועי שמחה, וכי כל בעלי האולמות הונחו כיצד לפעול בעת ירי.

ובתוך כך ממשיכים המאמצים בעיר להיערך לקראת המשך הירי. היום יותקנו בעיר עוד חמישה צופרי אזעקת 'צבע אדום', בעקבות תלונות של תושבים, בעיקר מצפון העיר, שטענו כי אינם שומעים את המערכת. במוסדות הלימוד השונים הגיעו הבוקר מדריכות אוכלוסיה לשעת חירום של פיקוד העורף במטרה לסייע לתלמידים וללוותם לבתי הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully