וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להנחות את צה"ל לעבור מהתשה להכרעה"

יהושע בריינר

2.3.2008 / 10:42

נתניהו אמר את הדברים במהלך ביקור הליכוד באשקלון. ח"כ שטייניץ: "אין להתעלם מחלקה של מצרים בהידרדרות הביטחון בדרום"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף ורויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

חברי סיעת הליכוד ביקרו הבוקר (ראשון) בעיר אשקלון ונפגשו עם ראש העיר רון מהצרי. במהלך הביקור הגיבו הח"כים על ההסלמה בלחימה בעזה. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי שום מדינה לא הייתה מסכימה לירי על אזרחיה.

"ישראל חייבת לקחת את גורלה בידיה", אמר נתניהו, "הממשלה חייבת להנחות את הצבא לעבור ממדיניות של התשה למדיניות של הכרעה על מנת למגר את שלטון חמאס". לדבריו, "הוכח שוב שאבו מאזן אינו פרטנר לשלום, ואם הממשלה תמסור עוד שטח לפלסטינים חמאס ישלוט בו ואז גם ערי המרכז יהיו מאויימות".

חבר הכנסת יובל שטייניץ, יו"ר ועדת המשנה לכוננות, האשים את מצרים בירי הקטיושות לעבר אשקלון. "הקטיושות שנופלות באשקלון הגיעו לעזה באדיבותה של מצרים. אסור להתעלם עוד מחלקה של מצרים להידרדרות הביטחון בדרום. בכוונתי לפנות לקונגרס האמריקאי, על מנת להגביר את הסנקציות והלחץ על מצרים, שתמנע הברחות משטחה", אמר שטייניץ.

חבר הכנסת סילבן שלום אמר שיש לתת גיבוי לממשלה בדומה לגיבוי שניתן לה במלחמת לבנון השניה. "במצב של מלחמה אנחנו עם אחד. אין קואליציה ואין אופוזיציה. כולנו תומכים בממשלה ובצה"ל. אנחנו מקווים שהממשלה באמת תפעל כפי שהיא אומרת ובתוך כך תפגע בראשי החמאס ותשתיות הטרור". לדברי שלום, "כשיצאנו מעזה הבטחנו שאם יירו עלינו טיל אחד אנחנו נשתמש במלוא העוצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully