וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "חמאס יישא בתוצאות להסלמה בדרום"

29.2.2008 / 14:33

שר הביטחון סייר באשקלון ונפגש עם נציגי מערכת החינוך העירונית ועם נציגי פיקוד העורף. לדבריו,"תגובת ישראל לירי מעזה מתחייבת ומתבצעת"

שר הביטחון אהוד ברק אמר היום (שישי) כי "תגובת ישראל לירי מעזה מתחייבת ומתבצעת". במהלך סיור במוקדי נפילות טילי הגראד בשאקלון, הוסיף ברק כי "ההידרדרות במצב היא באחריות חמאס, והוא גם יישא בתוצאות". במהלך הביקור באשקלון, ברק נפגש עם ראש העיר רוני מהצרי ועם גורמים בפיקוד העורף ונציגי מערכת החינוך העירונית. לברק התלווה בסיור גם סגן שר הביטחון מתן וילנאי וסמנכ"ל המשרד, ויקטור בר-גיל.

מוקדם יותר, נורו לעבר מערב הנגב חמש רקטות קסאם. אחת מהן פגעה בבית בשדרות וגרמה נזק לבתים מסביב - אישה נפצעה קל ו-4 בני אדם לקו בחרדה. במקביל, חיל האוויר תקף מרחבי שיגור בצפון הרצועה - בבית להיה וג'בלייה. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בירי הרתעתי, ולא בתקיפה לעבר מטרות מסוימות. גם כוחות קרקעיים של שריון, גבעתי והנדסה פועלים מאז הבוקר בתוך הרצועה, בפאתי בית חנון. הכוחות נתקלו פעמיים בחמושים. בשתי ההתקלויות פתחו הכוחות בירי לעבר החמושים, וזיהו פגיעה..

אתמול אמר ברק כי "יש להיערך להסלמה. הפעולה הקרקעית הגדולה בעזה מוחשית וממשית. אנו לא ששים אליה אך גם לא נרתעים ממנה. ישנם שיקולים מורכבים לגבי עיתוייה שלא ניתן לשתף בהם את החמאס והציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully