וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי יעזוב את אפגניסטן

שי אילן

29.2.2008 / 12:36

הנסיך הארי, המצוי בשירות צבאי באפגניסטן, יעזוב את המדינה, זאת בשל "החשש שנשקף לו עם חשיפת הימצאותו באפגניסטן

משרד ההגנה הבריטי אישר היום (שישי) כי הנסיך הארי, המצוי בשירות צבאי באפגניסטן, יעזוב את המדינה. ברשת "סקיי" דווח, כי משרד ההגנה הבריטי הסביר את החלטתו בשל "החשש שנשקף להארי עם חשיפת הימצאותו באפגניסטן".

הארי סיפר על הבסיס בו הוא מוצב: "לא התקלחתי ארבעה ימים, לא כיבסתי את בגדי שבוע, אבל ההרגשה היא נורמלית לחלוטין". הנסיך הארי מוצב, כך מתברר, באחד המקומות הקשים ביותר באפגניסטן עם יחידתו. הארי נשלח למחוז הלמנד, מעוז עיקש של הטליבן והגיע לשם כבר לפני כעשרה שבועות. בתחילה, שירותו באזור, בו התנאים הם ככל הנראה הקשים ביותר באפגניסטן נשמר בסוד. בבסיס בו הוא נמצא הטמפרטורות מגיעות בלילה למינוס 8 מעלות, אין חימום במבני המגורים ויש מעט מאוד מים זורמים. השירותים, למי שמתעניין, בנויים בסגנון הנכחד של "בול פגיעה".

כזכור, הארי היה אמור להצטרף לחבריו ולטוס לעירק, אבל בגלל כוונות לפגוע בו שם התוכניות השתנו והוא נשלח לבסוף לאפגניסטן. הבחירה נראית מוזרה לאור הדיווחים בחודשים האחרונים מאפגניסטן, לפיהם כרבע מהחיילים הבריטים המוצבים שם נפצעים ונזקקים לטיפול בבתי חולים. משרד ההגנה אישר את עובדת הצבתו של הארי בחזית האפגנית.

בשבועות האחרונים נעשה ניסיון אינטנסיבי לחסל את קני הטליבן במחוז הלמנד וקנדהאר, כולל ניסיונות לכבוש את הערים המוחזקות על ידי הארגון. הארי, שהאכזב מההחלטה לא לשלוח אותו לעירק אומר כעת שהוא מרוצה מהצבתו. כשנשאל למה הוא מתגעגע יותר מכל ענה: "אני לא מתגעגע לכלום. יש לנו אוכל, יש לנו שתייה, לא אלכוהולית, ואם השאלה הבאה היא אם אני מתגעגע לאלכוהול, התשובה היא לא". הארי, שהיה ידוע בלילות ההוללות שלו במועדונים וברים אמר שכעת הוא נהנה להיות בסך הכול אחד מהחבר'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully