וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "הפעולה הגדולה ממשית ומוחשית"

28.2.2008 / 17:14

שר הביטחון הוסיף כי לא ניתן לשתף את הציבור בשיקולים לגבי עיתוי הפעולה אך "אנו לא נרתעים ממנה, חמאס יישא בתוצאות"

מערכת וואלה!

(צילום: שי מכלוף, רויטרס. עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

שר הביטחון אהוד ברק אמר היום (חמישי) במהלך דיונים במערכת הביטחון כי "יש להיערך להסלמה. הפעולה הקרקעית הגדולה בעזה מוחשית וממשית. אנו לא ששים אליה אך גם לא נרתעים ממנה. ישנם שיקולים מורכבים לגבי עיתוייה שלא ניתן לשתף בהם את החמאס והציבור. נגיע אליה אחרי שבדקנו כל האפשרויות האחרות. ישראל תגיע לאחראים, תפגע במבצעים וחמאס ישלם על פעולותיו".

לצד ההכנות לצעדים צבאיים שוחח היום ברק עם מפקד המודיעין המצרי, הגנרל עומר סלימאן, ומסר לו כי "ישראל לא תקבל את המצב הנוכחי. תגובת ישראל מתחייבת. ההתדרדרות במצב היא באחריות חמאס והוא יישא בתוצאות". ברק מתכוון להמשיך ולשוחח עם מנהיגים נוספים.

"עזה צריכה להחליט איך תחיה"

גם נשיא המדינה שמעון פרס התייחס היום (חמישי) לדרישות הפומביות לפעולה רחבה בעזה, ואמר כי "אנחנו לא צריכים להשמיע באוזני האויב כל רעיון שיש לנו. אני לא מכיר עוד מדינה שבה דנים על מבצעים ברדיו ובתקשורת. כרגע אנחנו במצב של חצי מלחמה, ולצד השני אין את הכוח לנצח אותנו. עמדנו בעבר במלחמה כוללת ונצליח לעמוד גם בזו. אני מציע לתת לצבא לעשות את עבודתו".

בביקורו במכללת ספיר בשדרות, אמר פרס כי "המצב קשה לכולנו, אך חובתנו להתגבר. ספיר ושדרות בעד שלום, ועזה צריכה להחליט איך היא רוצה לחיות, הכוח לחיות אחרת נמצא בידיהם".

לסטודנטים אמר פרס "הסטודנטים הם חוט השדרה של ישראל. האנשים הלומדים במכללת ספיר הם העומדים בחזית, והם שיביאו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully