וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומי יטפל במשבר הזה?

עדי דברת

28.2.2008 / 15:19

קודם רמי וריטה ועכשיו זה. אירנה שלמור נפרדת ממוטי שרף ונמצאת במגעים למכירת חלקה במשרד יחסי הציבור שלמור-שרף

אירנה שלמור ומוטי שרף מפרקים את השותפות ביניהם. שלמור תישאר הבעלים של שלמור תקשורת - משרד יחסי הציבור שהקימה לפני כ-25 שנה, בעוד שרף יהיה הבעלים של שלמור-שרף, אשר מן הסתם ישנה את שמו.

שלמור ושרף הקימו את שלמור-שרף לצד שלמור תקשורת לפני כשש שנים. המטרה היתה להרחיב את פעילות שלמור תקשורת גם ללקוחות עסקיים וייעוץ משברים.

שרף היה אז דובר פלאפון היוצא ושלמור אשת יחסי ציבור ותיקה. בשנים האחרונות צבר משרדו של שרף לקוחות רבים. שרף עצמו עמד לא אחת במרכזם של דיווחים תקשורתיים, מאחר שהעניק ייעוץ בסכסוכים ומשברים מסוקרים.

במכתב שכתבה הבוקר לעובדיה כותבת שלמור: "לפני זמן רב הגעתי למסקנה שהאחזקות שלי בשלמור שרף אינן תורמות לי דבר. הגעתי למסקנה שהן מצרות את התפתחותה של חברת שלמור תקשורת החשובה לי מאוד.

"מעבר לכך, אינני רוצה להיות מעורבת בחברה שבה יכולת השפעתי על ההתנהלות העסקית מוגבלת ביותר, ולצערי זה המצב. ככל שהדבר תלוי בי, הרי שלא צפויים במשרד שינויים משמעותיים וכל אחד יעסוק במה שעסק עד כה".

שלמור הוסיפה כי "מדובר בעיקר במהלך משפטי עסקי, שאינו נוגע לעובדים ואינו צפוי לפגוע בכם. מבחינתי, אעשה הכל כדי שאיש לא ייפגע.

"כולי תקווה שאצליח למכור את מניותיי לגורם אסטרטגי בארץ או בעולם. באחרונה אני מנהלת מגעים עם ברסטון מרסטלר, רשת יחסי ציבור עולמית. קיבלתי מספר פניות מגורמים מקומיים בענף. אני מקווה שהפרידה משלמור שרף תיעשה בהדרגה וברוח טובה, לרווחתם ולתועלתם של כל הנוגעים בדבר. אין לי ספק שהמהלך יפיח רוח רעננה ועוצמתית בקרב משפחת שלמור תקשורת", חתמה שלמור.

למרות שרעיון הפרידה הבשיל רק באחרונה, נראה כי ניצניו עלו כבר לפני זמן רב. לפני כשנה פורסם ב-TheMarker כי עם יציאתם של בני כהן ורוני רימון ממשרד יחסי הציבור שבבעלות מקאן אריקסון, נפגש אילן שילוח - יו"ר מקאן אריקסון - עם מוטי שרף ובחן איתו את האפשרות כי שרף יעמוד בראש המשרד. בסופו של דבר מונו עינת אורן ואמיר דן לעמוד בראש המשרד של מקאן אריקסון McCann PRESS.

שלמור תקשורת הוקם על ידי אירנה שלמור לפני כעשרים וחמש שנה. המשרד מתמחה בתחום מוצרי הצריכה - בניה ותחזוק מותגים, לייף סטייל תיירות בנקאות אופנה נדל"ן בריאות. בין הלקוחות המובילים ניתן למצוא את: תשלובת החלב בתנובה, חוגלה קימברלי, מקדונלדס, סופר פארם, בייתילי, H שטרן, קניוני עזריאלי, אלשרד ועוד. במשרד עובדים עשרים ושלושה עובדים ושותפה בו, לצד שלמור, גם דניאלה לאור. כמו כן צורפו לפני כשנה גם כשותפות צעירות - מרב מלובן, אורית ארד, יפעת סוכוליצקי.

משרד שלמור שרף נוסד לפני שש שנים. בעלי המניות השווים במשרד הם מוטי שרף ואירנה שלמור כששרף משמש כמנכ"ל. המשרד מתמחה בטיפול במשברים, חברות תקשורת והיי-טק ושוק הון. על לקוחות המשרד נמנים: ועדת וינוגרד, רכבת ישראל אמדוקס, פריזמה, מרקסטון ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully