וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול אצל אלוהים

יוחאי ישראלי ועדי פרץ

28.2.2008 / 11:22

בשיטת הריפוי החדשה "כוכב עולה", המטופל מקבל את הריפוי ישירות מאלוהים, שמזרים אנרגיית חיים אלוהית לאיזור שזקוק לו

כוכב עולה (Rising Star) היא שיטת ריפוי רוחנית- אנרגטית, שתוקשרה בשנת 2004 על ידי דרק א'וניל מאירלנד, פסיכותרפיסט, מאסטר הילר וכלי עבור אנרגיה אלוהית, שמקיים מרווחיו בתי יתומים בהודו ובדרום אמריקה. בזמן שא'וניל העביר אחת מסדנאותיו בניו יורק, הוא דיבר ולפתע השתתק לזמן מה. לאחר מכן, אמר לכ-300 משתתפי הסדנה, שהמאסטרים הנעלים (להם הוא קורא LADS) ביקשו ממנו בזה הרגע לשתף את הקבוצה ואת העולם בשיטת ריפוי חדשה. דרק ביקש מתנדב מהקהל על מנת שיקבל את ריפוי הכוכב העולה הראשון.

אישה שהייתה מאוד חולה הרימה את ידה. דרק הניח מיטת טיפולים במסדרון ולאחר שהניח עליה את האישה, החל בריפוי בסיועו של חבר. האישה אמרה שהיא חשה הרבה פחד ואנרגיה. דרק בקש ממנה להירגע וכשהיא נרגעה, לעיניהם של 300 אנשים, עמוד השדרה שלה שהיה עקום במשך שנים החל להתיישר.

הרטט האנרגטי עולה

כיצד קרה הנס? הכוכב העולה מעלה את הרטט האנרגטי של ההילה (שדה האנרגיה האנושי) והשדה שמסביב לכל דבר חי. טיפול בשיטת כוכב עולה הוא בבסיסו שיתוף פעולה ומיזוג של שמים וארץ. במהלך הטיפול נוצר מגן דוד המורכב מידי המטופל ומ"ידי האל" וכשמפגש מסוג זה מתקיים - אין גבול לריפוי. במלותיו של דרק: "שיטה זו היא כה פשוטה ועם זאת רבת עוצמה. אינך צריך להאמין או להיות הבן השביעי של הבן השביעי על מנת לרפא. שום דת איננה נחוצה. זה פשוט מצריך את הנכונות שלך לרצות לרפא".

הכוכב העולה פועל על חמשת היסודות: אש, מים, אויר, אדמה ואתר ועל שבעת הגופים שלנו. במהלך פגישת ריפוי של הכוכב העולה, שבעת הגופים נדחסים מסביב לגוף הפיזי – דבר המאפשר לעבוד על כולם בו זמנית. לאחר טיפול בכוכב עולה, תמשיך אנרגיית הריפוי לעבוד אצל המטופל במשך 21 ימים. בכל יום תפעל האנרגיה על צ'אקרה אחרת (מהכתר לבסיס) ותחזור על תהליך זה שלוש פעמים. כך שלמעשה מטוהרת ההילה שלוש פעמים, כשלבסוף מחובר המטופל לאמא אדמה באמצעות צ'אקרת השורש.

רק שהאגו לא יפריע

להבדיל משיטות ריפוי אנרגטיות אחרות, בהן בוקעת האנרגיה מידיו של המטפל, בכוכב העולה מתועלת מרבית האנרגיה למטופל ישירות מהמקור, מבעד למגן הדוד, מבלי שהיא מתווכת על ידי המערכת האנרגטית של המטפל. המטפלים בשיטה נדרשים ליצור מרחב טיפולי הולם, להיות מכווננים לחלוטין על ריפוי ואז "לפנות את הדרך" ולאפשר לאלוהים, למלאכים ולמאסטרים הנעלים לעשות את כל העבודה ולתעל אנרגיית חיים אלוהית לאיזור שזקוק לה ביותר, עבור ריפוי ואיזון מחדש, עד לבריאות מלאה.

כשהאגו מתערב בטיפול נוצרת הפרעה בזרימת האנרגיה. מאחר והדרישה של שיטות רוחניות כאלה ואחרות להזיז את האגו והחשיבות העצמית הצידה אינה קלה כלל, משתמשים המטפלים במהלך הטיפול בנשימה ובמנטרה מיוחדת המקלות על המשימה (לפחות במהלך הטיפול). העובדה שהטיפול נעשה במתכונת קבועה ואינו דורש אבחון מראש של הבעיה מצד המטפל, מסייעת אף היא בהרעבת האגו. כלומר, אם מי שמטפל הוא אלוהים ואבחון ממילא לא נחוץ, שהרי הריפוי פועל על המערכת האנרגטית בכללותה ולאגו נותר פחות בשר להזין בו את עצמו.

בנוסף, כמו בשיטות ריפוי רוחניות אחרות (למשל, רייקי), מתבקשים המטפלים בשיטה להנחות את חייהם בהתאם למספר ערכים רוחניים, שכמובן מעלים את התדר האנרגטי שלהם: PREMA - אהבה, SHANTI - שלום, SATYA - אמת, DHARMA - פעולה נכונה, AHIMSA - ואי אלימות.

עוצמת האהבה והריפוי

בחודש דצמבר, בקור היבש של ירושלים, התקיימה לראשונה בישראל סדנה להכשרת מטפלים בשיטת כוכב עולה. בסדנה, שהועברה על ידי מאסטר הילר ג'יימס רובינסון, תלמידו של דרק, השתתפו 23 אנשים ואנחנו בתוכם. עברנו כוונון וחניכה לאנרגיה, תרגלנו את הריפוי באמצעותה ולקראת סיום הסדנה אף ערכה כל הקבוצה סשן ריפוי לישראל.

בארץ שיטה זו היא עדיין עולה חדשה, אבל התגובה לשיטת הריפוי הזו בעולם מדברת בעד עצמה. רבים מאלו שנרפאו בכוכב העולה כמטופלים, פונים ללמוד את השיטה על מנת להפוך למטפלים ומורים בעצמם. בסדנה ובפגישות הריפוי שאחריה, יכלנו לראות את עוצמת האהבה והריפוי שנושאת השיטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

יוחאי ישראלי הוא מטפל בכוכב עולה, הילר ומורה להתפתחות אישית. עדי פרץ היא מטפלת בכוכב עולה ומשלבת טיפול ויעוץ בשיטות עתיקות ועכשוויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully