וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח של השר דיכטר נפצע מקסאם

יהושע בריינר

28.2.2008 / 10:37

הרקטה נפלה במכללת ספיר - מאבטחו של דיכטר נפצע קל מרסיסים ופונה ל”ברזילי”. דיכטר: "אין פתרון קסם לירי הקסאמים"

רקטת קסאם נורתה הבוקר (חמישי) אל שדרות ונחתה במכללת ספיר. מאבטחו של השר לביטחון פנים אבי דיכטר, שהגיע למכללה לפני השר כדי לבדוק את המקום, נפצע באורח קל מרסיסים ברגלו ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים "ברזילי" באשקלון. המאבטח לא עמד בסמוך לדיכטר כשנפגע. השר דיכטר הודיע בתגובה כי לא יבטל את סיורו בעיר בעקבות התקרית.

מוקדם יותר נחתו מספר רקטות קסאם בשטחים פתוחים בנגב המערבי. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה לירי הקסאמים תקף צה"ל חוליית משגרי קסאם באזור בית חאנון. כלי טיס זיהה את המחבלים במרחב שיגור סמוך לעיירה, ירה לעברם טיל וזיהה פגיעה. כמו כן ירה צה"ל לעבר שטחים פתוחים לאזור צפון הרצועה לצורך הרתעה.

"הדיאלוג הוא באש"

השר דיכטר אמר בביקורו במכלת ספיר בשדרות, כי "מי שחושב שיש מטה או פתרון קסם לבעיית הקסאמים, צר לי לאכזב אותו. יחד עם זה, הצבא והשב"כ פועלים בצורה מקצועית בעזה כנגד שלל איומים, אך לצערי הפעילות לא מפסיקה את ירי הקסאם". הוא הוסיף כי "כל מי שאומר אמירות פופוליסטיות כמו לכבוש את עזה - אני לא מאמין באמירות האלה, ואני לא חושב שהם קיימות אצל אדם בר דעת. זה לא עניין של יום-יומיים ואנשי המקצוע צריכים לקבוע את המדיניות על פיה יפעל צה"ל בעזה".

דיכטר הדגיש כי דיאלוג עם חמאס לא בא בחשבון, כל עוד הם ממשיכים לאיים על אזרחי ישראל. "הדיאלוג היום הוא באש", אמר. הוא פנה אל תלמידי ספיר ואמר כי "הסטודנטים שמגיעים לספיר לאורך השנים למרות הירי, ראויים לכל שבח. הם ישראלים וציונים אמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully