וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון שוחרר ממעצר

נתיב נחמני

28.2.2008 / 10:25

ביהמ"ש שחרר בתנאים מגבילים את בנו של יעקב אלפרון, שנחשד במעורבות בירי לעבר העבריין רפי אוחנינה

בית משפט השלום בתל אביב שחרר הבוקר (חמישי) בתנאים מגבילים את דרור אלפרון, בנו של יעקב אלפרון, שנחשד במעורבות בירי לעבר העבריין רפי אוחנינה.

המשטרה ביקשה שאלפרון יפקיד סכום של 20 אלף שקלים במזומן, כערובה לכך שלא יימלט. "מדובר בברחן, עד שלא החליט להסגיר את עצמו, לא הצלחנו לאתר אותו ואנו רוצים להבטיח שזה לא יקרה שוב", אמר נציג המשטרה בדיון.

עורך דינו של אלפרון, שי נודל, טען שמדובר בחייל וכי הפקדה של סכום הקטן פי עשרה מזה שבמבקשת המשטרה יספיק. לבסוף, החליטה השופטת דורית רייך שפירא, כי אלפרון יפקיד סכום של 5,000 שקלים וכי אמו אהובה תחתום על ערבות צד ג'. במשטרה הביעו חוסר סיפוק מהסכום הנמוך שנקבע על מנת למנוע את היעלמותו בשנית: "אמנם הוא חייל, אך אביו עשיר". אמו של דרור, אהובה אלפרון אמרה בתגובה: "לא חשוב הכסף. אני מאוד מתרגשת ושמחה שדרור שוחרר".

כזכור, במשטרה חושדים שדרור אלפרון היה מעורב בדרך כלשהי בירי לעבר העבריין רפי אוחנינה. מעצרו של אביו יעקב הוארך שמונה פעמים (41 ימים), בחשד לתכנון האירוע לפני ששוחרר ללא האשמות. אמיר גרינשפן נעצר גם הוא בחשד למעורבותו, כשבועיים לאחר הירי, ושוחרר יחד עם יעקב. לעומתם, מזלו של החייל אמיר נגרקר לא שפר עליו והוא עומד בימים אלו בפני כתב אישום שהוגש נגדו לאחרונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בחשד שהוא זה שירה לעבר אוחנינה, פצע אותו והרג את כלבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully