וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 פלסטינים נהרגו בתקיפות צה"ל בעזה

ניר יהב

28.2.2008 / 10:35

בשכם נהרגו 2 פלסטינים נוספים בהתקלות עם כוח צה"ל. בלילה הופצץ משרד הפנים של חמאס בעזה. בתקיפה נהרג תינוק בן 5 חודשים

הפלסטינים מדווחים על שני הרוגים ומספר פצועים בתקיפת צה"ל בשכונת א-זיתון בעזה.

על פי הדיווחים, בתקיפה נוספת של חיל האוויר לעבר חוליית משגרי קסאם נהרגו הבוקר (חמישי) שלושה פעילי חמאס בשכונת סג'עייה שברצועת עזה. בצה"ל אישרו שהיתה תקיפה באזור וכי זוהתה פגיעה בחמושים. תקיפה זו מעלה את מניין ההרוגים הפלסטינים בעזה מאז אתמול ל-14.

בתוך כך, כוח צה"ל הרג הלילה שני חמושים בפשיטה על מחנה הפליטים בלטה בשכם. מבוקש נוסף נפצע באורח קשה. כך מסרו מקורות פלסטינים. מדובר צה"ל נמסר כי הכוח פתח באש לעבר מחבלים שסיכנו את חיי החיילים.

הלילה שיגר חיל האוויר שלושה טילים לעבר משרד הפנים בעיר עזה, מקום מושבו של שר הפנים בממשלת חמאס, סעיד סיאם. כך דיווחו מקורות פלסטינים. לדברי המקורות, תינוק בן 5 חודשים נהרג כתוצאה מהתקיפה וחמישה נוספים נפצעו. סעיד סיאם לא שהה באותו זמן בלשכתו, משום שבתקופה האחרונה הוא ושאר בכירי הארגון חוששים לחייהם.

בצה"ל אישרו כי בוצעו הלילה כמה תקיפות בעזה, ואולם לפי שעה לא התקבל אישור לידיעה על הפצצת לשכת משרד הפנים. לדברי הצבא, התקיפות בוצעו באתר של חמאס לייצור רקטות ואמצעי לחימה ובעמדה צבאית של הארגון. בנוסף, בוצעה תקיפה באתר של חמאס בחאן יונס.

לפני כשבועיים דיווח העיתון "אל-קודס אל-ערבי", כי בכירי חמאס, ביניהם איסמעיל הניה, מחמוד א-זהאר וסעיד סיאם ירדו למחתרת מחשש שישראל תהרוג אותם. לפי הדיווח, בכירי הזרוע הצבאית והפוליטית של חמאס והג'יהאד האיסלמי הגבירו את האבטחה סביבם לאור האיומים הישראליים לחסל אותם.

אתמול נהרגו בתקיפת חיל האוויר בצפון העיר עזה שלושה ילדים ונפצעו שישה נוספים, כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". כוחות הצלה פלסטינים שהגיעו למקום, פינו את הפצועים לקבלת טיפול רפואי. בכך מגיע מספר ההרוגים הפלסטינים היום ל-11 ומספר הפצועים ל-17.

בדובר צה"ל אישרו, כי כלי טיס של חיל האוויר תקף חולית שיגור רקטות קסאם בצפון רצועת עזה, וכי החוליה היתה מעורבת בירי על שדרות היום. כוחות צה"ל זיהו פגיעה במטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully