וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר טרומית: סיוע לבתי עסק באזורי לחימה

פנחס וולף

27.2.2008 / 12:49

בניגוד לעמדת הקואליציה, אישרה מליאת הכנסת את הצעת החוק של ח"כ שלום. דובר עיריית שדרות: "התאכזבנו מעמדת הממשלה"

הכנסת אישרה היום (רביעי) בקריאה טרומית הצעת חוק לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בזמן לחימה. הצעת החוק, של ח"כ סילבן שלום (ליכוד), עברה ברוב של 34 תומכים מול 22 מתנגדים, למרות התנגדות הקואליציה. יצוין, כי ח"כ שי חרמש וזאב אלקין מסיעת קדימה הצביעו בעד החוק, בניגוד לעמדת חבריהם בקואליציה. גם ח"כ עמיר פרץ ויורם מרציאנו מסיעת העבודה הצביעו בעד ההצעה, בניגוד לעמדת הקואליציה.

הצעת החוק זכתה לתמיכה של כ-20 בעלי עסקים משדרות, שהגיעו ליציע המליאה כדי לתמוך בהצעה. דובר עיריית שדרות, עו"ד יוסף פנחס כהן, זעם על התנגדות הקואליציה להצעת החוק ואמר כי "התאכזבנו מאוד משרים שבאים לשדרות כל שבוע ומדברים על העיר, אבל במבחן האמת, התנגדו להצעה".

יוזם הצעת החוק, ח"כ סילבן שלום, אמר כי "זו תבוסה אדירה לקואליציה. השרים והח"כים, שמדי יום נשבעים אמונים לשדרות, נהגו בציניות שהתנגדו לחוק והעדיפו שיקול קואליציוני צר על פני טובתם של תושבי שדרות".

אתמול הפגינו בעלי עסקים מול ביתו של שר האוצר רוני בר-און במחאה על החלטתו לפצותם רק באופן חלקי על הנזקים הכלכליים שנגרמו להם בעקבות ירי הקסאמים. המפגינים האשימו כי בר-און ופקידי האוצר מנצלים את חולשתם של תושבי שדרות ולא מעביר להם את הכספים כנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully