וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההרוגים מחמאס התאמנו באירן או בסוריה"

ג'וש בריינר

27.2.2008 / 8:42

5 בכירים מחמאס נהרגו בתקיפה אווירית על רכב מסחרי שנסע בחאן יונס. פלסטינים מדווחים כי הם שבו לרצועה לאחר שנפרצה הגדר

לפחות שישה פלסטינים נהרגו היום (רביעי) בתקיפות חיל האוויר ברצועת עזה, ועוד ארבעה נפצעו. כך מסרו גורמים פלסטינים ברצועה. מחמאס נמסר כי חמישה בכירים בארגון נהרגו בתקיפה אווירית על רכב מסחרי שנסע בחאן יונס. לפי דיווחים של תושבים שהכירו את הפעילים, ההרוגים שבו לרצועה מאימונים בסוריה או באירן, לאחר שנפרצה גדר הגבול עם מצרים. דובר גדודי עז א-דין אל קסאם, אבו עוביידה, הכחיש את הדברים.

בצה"ל אישרו כי בוצעה תקיפה של חיל האוויר ומסרו כי מהשב"כ התקבל מידע על פעילי טרור הוסעים בשני רכבים וכי זוהתה פגיעה. גורם ביטחוני מסר לוואלה! חדשות, כי הפעילים היו ככל הנראה בדרכם לבסיסי חמאס בחאן יונס. במערכת הביטחון הביעו שביעות רצון מהחיסול.

מוקדם יותר מסר הג'יהאד האיסלמי, כי אחד מאנשיו נהרג בתקיפה אווירית מזרחית למחנה הפליטים בורייג' שבמרכז הרצועה. בדובר צה"ל נמסר כי לא בוצעה תקיפה ברצועה באותה שעה.

שגריר ישראל בארצות הברית, סלי מרידור, הזהיר הלילה (רביעי)כי ישראל תחריף את פעולותיה בעזה, אם מצרים לא תפעל מיד כדי למנוע הברחת נשק לרצועה.

בתוך כך, צה"ל עצר במהלך הלילה 17 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. בסריקות ליד יריחו נמצאו 20 בקבוקי תבערה מוכנים להשלכה, וכוחות צה"ל החרימו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully