וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי שרון החל לרצות את עונש המאסר

נתיב נחמני

27.2.2008 / 12:40

סיים את תהליך הקליטה בביהמ”ש המחוזי בת”א, לפני תחילת ריצוי עונשו ב’מעשיהו’. פעילי ימין: ”שרון נענש על פשעיו נגד תושבי ישראל”

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בנו של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, עמרי שרון סיים הבוקר (רביעי) את תהליך הקליטה במזכירות בית המשפט המחוזי בתל אביב, והחל לרצות את עונש המאסר בכלא מעשיהו שברמלה. פעילי ימין מארגון "החזית היהודית" הגיעו לבית המשפט וקיבלו את פניו של שרון בקריאות "בוגד". הם האשימו אותו בפינוי עשרות אלפים מביתם. "שרון נענש היום על הפשעים שלו נגד תושבי ישראל ולא בהכרח על המעשים בגינם נידון למאסר", אמר פעיל הימין ברוך מרזל. שרון לא הגיב ושמר על שתיקה במשך כל התהליך.

שרון הורשע על פי הודאתו בעדות שקר, ברישום כוזב במסמכי תאגיד ובעבירות על חוק מימון מפלגות בהיותו מנהל מסע הבחירות של אביו. תחילה נידון שרון לתשעה חודשי מאסר בפועל, לתשעה חודשי מאסר על תנאי ולקנס בסך 300 אלף שקלים. אך בית המשפט קיבל את ערעורו של שרון על חומרת עונשו וקיצר אותו לשבעה חודשי מאסר בפועל.

לפני התייצבותו בבית המשפט ביקר שרון את אביו המאושפז מחוסר הכרה בבית החולים "שיבא" בתל השומר. אמש ציינו בני משפחתו ומקורביו של אריאל שרון את יום הולדתו השמונים והגיעו אל מיטתו של רה"מ לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully