וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקוזי: "נשיא הוא לא סמרטוט רצפה"

26.2.2008 / 12:50

סרקוזי, שקילל עובר אורח שסרב ללחוץ ידו בתערוכת חקלאות, אמר כי הוא מתחרט על התקרית, אך סרב לפרסם התנצלות

נשיא צרפת ניקולא סרקוזי אמר היום (שלישי) בראיון לעיתון "לה פריזיין", כי לא היה צריך להיכנע לפיתוי לקלל את אותו משתתף בתערוכת החקלאות בה ביקר בסוף השבוע. עם זאת, לא פירסם סרקוזי התנצלות פומבית.

בתקרית המדוברת, סרקוזי, שביקר בתערוכת החקלאות השנתית של צרפת, הילך בתוך ההמון ולחץ ידיים. הוא התקרב לאדם שקרא לעברו: "אל תיגע בי". הנשיא, עדיין מחייך, השיב לו: "אם ככה אז אתה יכול ללכת מכאן". על זה ענה לו האיש "אתה מגעיל אותי", מה שגרר מיד את תגובתו של סרקוזי: "לך מכאן, חתיכת אידיוט שכמוך". התקרית צולמה והועלתה לאתר האינטרנט של "לה-פריזיין".

"אפילו בתור נשיא, קשה שלא להגיב לעלבון", אמר סרקוזי. "רק בגלל שאתה נשיא, זה לא אומר שאתה סמרטוט רצפה. ולמרות זאת, לא הייתי צריך לענות לאותו אדם", הוסיף. דבריו של סרקוזי לא שמו קץ למחלוקת, מאחר ודומיניק דה מונטוולו, העורך הבכיר של העיתון, אמר לרשת הטלוויזיה "קאנאל פלוס" כי למעשה סרקוזי מעולם לא אמר את המשפט האחרון במהלך הראיון וכי את המשפט הוסיפה לשכתו של הנשיא מאוחר יותר . לדברי מונטוולו, "לה פריזיין" יפרסם מחר את הראיון המקורי עם סרקוזי. מלשכתו של סרקוזי נמסר כי בעוד המשפט המדויק אולי לא נאמר על ידי הנשיא, אך הוא תואם את הלך הרוח של הנשיא.

חילופי הדברים בין סרקוזי לאיש הלא מזוהה באו בתקופה בה מחקרי דעת קהל מראים, כי הפופולריות של סרקוזי נמצאת ברמה הנמוכה ביותר מאז בחירתו לנשיא במאי 2007. אחוזי התמיכה בו עומדים על 36% בלבד. סרקוזי אמר בתגובה כי תפקידו כנשיא אינו לטפח חברות או, לדבריו, "להיות החבר עליו תמיד חלמת". מטרתו היא לנער את צרפת ולהשיג תוצאות. "אם לא אכה על השולחן, אם לא אדרוש תוצאות, כלום לא יקרה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully