וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הונה את "ביטוח ישיר" במאה אלף ש'

נתיב נחמני

26.2.2008 / 10:35

על פי החשד, זייף תושב כפר מנדא מסמכי רכב וביקש הלוואה לרכישתו בסך 120 אלף שקל. הוא נעצר כשניסה לבצע את התרגיל בשנית

תושב הכפר מנדא החליט ככל הנראה לבדוק את אמינות הפרסום של חברת הביטוח מימון ישיר בצורה לא שגרתית ונעצר. על פי החשד, לפני כחודשיים ביקש האיש הלוואה לצורך רכישת רכב יוקרה מסוג לקסוס, רכב שלמעשה לא היה קיים. הוא זייף את רשיונות הרכב, פיקסס צילום רשיון נהיגה מזויף ותעודת זהות מזויפת וביקש שישלחו הלוואה על סך 120 אלף שקל לחשבון הבנק שלו שבצפון הארץ, גם אותו פתח תחת שם בדוי.

לדברי רב פקד מאירה שחורי מפקדת ההונאה במרחב שרון, הניסוי הצליח. נציג המכירות אישר לו הלוואה על סך 100 אלף שקל ולפני שבבנק הספיקו להגיד "ג'ק" הוא משך את הכסף ונעלם.

לפני מספר ימים, לאחר שהוכיח את אמינות השיטה, החליט האיש לבקש הלוואה שנייה על סך 50 אלף שקל, אמנם בשם אחר, אך באותה הדרך בדיוק. אולם אצל מנהל חברת מימון ישיר נדלקה נורה אדומה, כיוון שאופי בקשת ההלוואה, בשילוב מבטאו של האיש היו לו מוכרים. יחד עם המשטרה הוא יצר קשר עם החשוד ואמר לו שהכסף מחכה לו במשרדי החברה בפתח תקווה.

המתחזה המאושר הגיע למשרדי המנהל חבוש פאה, שם פגש אותו חוקר המשטרה גיא ורטהיים שהתחזה למנהל החברה. יחד עם אחת הפקידות החתים אותו החוקר על מסמכי הלוואה ומסר לו את הכסף. באותו המעמד נעצר החשוד. הבוקר יובא לבית משפט השלום בנתניה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully