וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי קלינטון מודים: הפסד נוסף ואבדנו

טלי גולדשטין

26.2.2008 / 9:30

גם יועצי הקמפיין של קלינטון מבינים, כי ייתכן מאוד שגורלה במרוץ לנשיאות ייקבע בפריימריז בטקסס ובאוהיו

בעוד המרוץ לנשיאות מתקרב לשיא שמונה ימים לפני הפריימריז הכה חשובים בארבעה במרץ במדינות טקסס ואוהיו, נראה כי אפילו המקורבים לסנטורית קלינטון מתחילים לפקפק בסיכוייה להצליח. אתמול (שני) היועץ הבכיר לקמפיין קלינטון רמז, ולא בעדינות, כי הפסד בפריימריז הקרבים, יהווה סיום למרוץ לנשיאות של המועמדת הדמוקרטית.

"אם נפסיד בטקסס ובאוהיו, תאלץ קלינטון להחליט האם ברצונה להמשיך הלאה או לאו", אמר הרולד אייקס. אייקס אמר כי על קלינטון לנצח בהפרש גדול בפריימריז בטקסס, אוהיו ובפנסילבניה בחודש הבא על מנת לסגור את פער הצירים בינה לבין אובמה. אובמה ניצח עד כה בעשרה פריימריז ברציפות ומחזיק ברב של 1,362 צירים לעומת 1,266 צירים שצברה קלינטון. מספר הצירים הדרוש כדי לזכות במועמדות המפלגה הדמוקרטית הוא 2,026.

לפי הסקרים המקדימים, קלינטון מובילה באוהיו, אך בטקסס מנהלים שני המועמדים במאבק צמוד. לפי סקר CNN/ אופיניון ריסרץ', 50% מהבוחרים הדמוקרטים אמרו כי בחירתם תהיה אובמה, בעוד 46% אמרו כי יבחרו בקלינטון.

עוד אמר אייקס כי הוא מקווה שניצחון של קלינטון בטקסס יביא לשינוי מגמה ויעזור לסנטורית להדביק את הפער עם אובמה לפני שתהליך הפריימריז כולו יסתיים בפורטו ריקו ביוני. אייקס ביקש מאלו שכבר החלו לבכות את קלינטון להמתין קמעה עם מודעות האבל. "זה רחוק מסיום. בפוליטיקת בחירות שלושה חודשים הם תקופת חיים", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully