וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוודב: "רוסיה תתמוך בסרביה בכל מקרה"

25.2.2008 / 14:40

דמיטרי מדוודב, סגן ר"מ רוסיה, נפגש עם נשיא סרביה ועם רה"מ והביע תמיכה בעמדתה של סרביה כלפי קוסובו

דמיטרי מדוודב, סגן ראש ממשלת רוסיה ולפי הערכות הנשיא הבא של רוסיה, נפגש היום (שני) עם נשיא סרביה בוריס טאדיץ' ועם ראש הממשלה ויסלב קוסטוניצה במטרה להביע את תמיכתו בנושא קוסובו. את מדוודב ליווה שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב. מדוודב אמר למנהיגים הסרבים, כי לא יחול שינוי בתמיכת מוסקבה בנושא קוסובו גם לאחר הבחירות הצפויות לנשיאות בשבוע הבא.

"מטרת ביקורי החטוף היתה להביע תמיכה בסרביה בתקופה שעליה להתמודד עם פרישתה של קוסובו. אנו (רוסיה ) רואים בסרביה מדינה אחת שהסמכות השיפוטית שלה חולשת על כל שטחה. נמשיך לדבוק בעמדה זו", אמר מדוודב.

עוד אמר מדוודב כי הכרזת העצמאות של קוסובו ב-17 בפברואר הרסה את המערכת הבינלאומית ואת החוק הבינלאומי שהאנושות התאמצה לבנות מזה למעלה ממאה שנים. "הכרזת העצמאות של קוסובו סיבכה את המצב באזור ובדרום אירופה", אמר מדוודב. "ההחלטה לא תשפיע על אזורים אחרים הסובלים ממתיחות טריטוריאלית בדלנית".

במסגרת ביקורו, חתם מדוודב על הסכם עם בלגרד להקמת חברה משותפת לבניית צינור גז בעלות של כ-15 מיליון דולרים. "הסכם זה מוכיח כי, מלבד הפן הפוליטי, שיתוף הפעולה בין סרביה ורוסיה ממשיך בכל הרמות", אמר ראש ממשלת סרביה קוסטוניצה, פוליטקאי ימני התומך בצינון היחסים עם המערב ומתנגד חריף להכרזת העצמאות של קוסובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully