וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח שוד אלים של קשיש

קובי מנדל

25.2.2008 / 12:58

המשטרה עצרה ארבעה חשודים בשוד קשיש בן 90 בחיפה לפני כשלושה חודשים. הקשיש: "הם כנראה נרקומנים וזה מה שדחף אותם"

המשטרה פענחה את השוד האלים שבוצע בנובמבר בשלמה סקורניק בן 90 מחיפה, במהלכו הוא נדחף על מדרגות, נחבל, וכמה משיניו נשברו. שוטרי מחלק נוער של משטרת מרחב חוף עצרו ארבעה חשודים, בהם שני אחים בני 22 ו-23, ושני נערים בני 15 ו-16.

הפרשה נחשפה במהלך חקירת שימוש וסחר בסמים בקרב בני נוער. תוך כדי החקירה, הגיע מידע מודיעיני על שני נערים ששדדו את קשיש. בעקבות כך נעצרו השניים, ובחקירתם הודו בביצוע השוד. אחד הנערים אף שחזר את האירוע והביע צער על מה שאירע. בעקבות כך נעצרו האחים, המוכרים למשטרה מתחום הסמים.

רב פקד אבישי ג'ינו, ראש מחלק נוער חשיפה, מסר לוואלה! חדשות כי האחים נהגו למכור סמים לבני נוער, והפעילו נערים בתחום הסחר בסמים. על הנערים הטילו לבצע את השוד. "מדובר בתכנון קפדני של שוד הקשיש", סיפר ג'ינו. לדבריו, הארבעה ארבו לקשיש ליד בית החולים בני ציון בעיר. על הנערים הוטל לתקוף את הקשיש, ואז האחים יגיע "לסייע" לו ואף "לגעור" בנערים על מעשיהם. השוד בוצע כמתוכנן.

שלמה סקורניק לוואלה! חדשות: "כל הכבוד למשטרה. אין לי מה לומר להם, הם כנראה נרקומנים וזה מה שדחף אותם". הוא מסר כי מאז המקרה הצליח לשקם את שיניו ולא נותרו בו חבלות. "אני ממשיך כיום בשגרת חיי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully