וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשדרות חיים בפחד, בבית חנון חיים באבל"

24.2.2008 / 15:05

ראש עיריית בית חנון פנה לראש עיריית שדרות שקרא להפסקת אש, ואמר: "קריאתו של מויאל אינה אלא יחסי ציבור וזריית חול בעיניים"

"תושבי שדרות חיים בפחד הנובע מקולות פיצוצים (הרקטות – נ.י), בעוד שתושבי בית חנון חיים באבל יומיומי משום שהם חשופים למתקפות חוזרות ונשנות מצד כוחות צה"ל". כך אומר ראש עיריית בית חנון, הסמוכה לשדרות, בתגובה לדברי ראש עיריית שדרות אלי מויאל, שקרא להפסקת אש עם חמאס. "קריאתו של מויאל אינה אלא יחסי ציבור וזריית חול בעיניים", טען.

ראש העיר, מוחמד כפארנה, מסר כי "העם הפלסטיני הוא עם שחותר לשלום ומגן על עצמו מפני הברבריות של חיילי הכיבוש, שהתנערו מהרחמנות בלבם והחלו להרוג נשים, ילדים וזקנים ולהרוס את מוסדותינו ואת בתי הספר שלנו". בנוסף קרא לקהילה הבינלאומית לגלות אחריות ו"להגן על הפלסטינים מפני מעשי הרצח מצד ישראל".

כפארנה פנה למויאל, וקרא לו לצפות בטלוויזיה בהרס האדיר שגרמו הטנקים הישראליים לרחובות בית חאנון ולבתיו. "הכיבוש הישראלי סבור כי כל הפסקת אש עם הפלסטינים חייב להתחיל מלוע התותח", אמר. לדבריו, הפעולות הצבאיות שמבצעת ישראל ברצועה הן אלו הדוחפות את פעילי ההתנגדות הפלסטינים להגיב על מנת להגן על עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully