וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הבטיחה לקשישים חתונה ועשקה אותם

נתיב נחמני

24.2.2008 / 14:57

יפית ורפאל הלבוס נהגו לאתר קשישים לקראת סוף ימיהם. יפית הייתה יוצרת קשר אינטימי, מבטיחה חתונה ומוציאה מהם כל שקל שחסכו

יפית הלבוס, תושבת הוד השרון בת 50, מואשמת שהונתה קשישים במשך שנים, יחד עם בעלה לשעבר רפאל, והוציאה מהם מיליוני שקלים ורכוש רב תוך שהיא מבטיחה להם שתינשא להם ותדאג להם עד סוף ימיהם. בכתב אישום מפורט ביותר, שהוגש היום לבית משפט השלום בתל אביב על ידי עו"ד אליזבט קדמון מפרקליטות מחוז תל אביב, מסופר איך בחרו הלבוס ובעלה לשעבר את הקשישים, עריריים, חלשים וסובלים ממחלות ואיך השאירו אותם חסרי כל וללא קורת גג.

הלבוס נהגה לזהות את קורבנותיה בבתי קפה, בתי מלון ובבתי אבות. עם הזמן, פיתחה איתם קשרי ידידות שהתפתחו לקשרים רומנטיים ואינטימיים. הלבוס הבטיחה לבני זוגה להתחתן איתם ולאהוב ולדאוג להם כל שארית ימיהם. כחלק מהידוק היחסים ביקשה מהקורבנות למכור את דירתם ולעבור לגור בסמוך אליה, כדי שיוכלו להיפגש תכופות. כך קיבלה בקלות ייפויי כח מלא על חשבונם, והכספים הועברו במהרה לחשבונם של בני הזוג לשעבר.

"השניים פעלו באופן שיטתי ובתחכום רב ובמשך תקופה ארוכה לשם עושק הקשישים ונישולם מכל רכושם", כתבה עו"ד קדמון בבקשתה להאריך את מעצרם של החשודים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. "המעשים כללו תכנון מוקדם ולאחר שקורבנותיהם נותרו ללא כל, השניים חיו ברווחה מכספי הגזילה".

זאת לא הפעם הראשונה שהלבוס עומדת בפני אישומים דומים ובעבר נזקפו לחובתה הרשעות בגין עבירות מרמה בנסיבות מחמירות, גניבה ועבירות רכוש. לחובת בעלה לשעבר הרשעות בעבירות תקיפה. על פי החשד, במהלך חקירתה אף ניסתה הלבוס להדיח שתי עדות ואיימה עליהן. היא מואשמת במספר עבירות של עושק, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובהתעללות בחסר ישע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully