וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתבייש לך, ברק אובמה!"

23.2.2008 / 14:09

קלינטון זועמת על אובמה, שהפיץ עלונים המכילים "מידע שקרי" אודות תכנית הבריאות שלה, ומאשימה אותו בטקטיקות רפובליקניות

המועמדת לראשות המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון זועמת על יריבה ברק אובמה, שהפיץ עלונים "שקריים" לטענתה לגבי תכנית ביטוח הבריאות שלה. תוכן העלונים, היא אומרת, הוא שקר בוטה, ואובמה משתמש בקמפיין שלו ובנאומיו בשיטות רפובליקניות לחלוטין.

"תתבייש לך, ברק אובמה!", אמרה קלינטון בשיחה עם כתבים לאחר כנס שקיימה. "סנאטור אובמה יודע שזה לא נכון שהתכנית שלי מכריחה אנשים לקנות ביטוח בריאות, גם אם הם אינם יכולים להרשות זאת לעצמם", אמרה. "זהו שקר בוטה. אובמה ממשיך ומבזבז מיליוני דולרים בהפצת השקרים האלו".

"בואו ננהל קמפיין אמיתי. די לנאומים ולכנסים הגדולים שמשתמשים בהם בטקטיקות הלקוחות היישר מספרו של קארל רוב", אמרה קלינטון, כשהיא מתייחסת לאסטרטג הרפובליקני שעמד מאחורי הקמפיין המנצח של נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש. לדבריה, תכנית ביטוח הבריאות של אובמה תסייע ל-15 מיליון אמריקאים בלבד, בעוד התכנית שלה תהיה כלל ארצית. קלינטון הוסיפה שהיא אינה מתכוונת לוותר על התכנית.

דוברו של אובמה ביל בארטון מסר בתגובה, כי "כל מה שנכתב בעלונים הוא מדויק לחלוטין, בניגוד לקמפיין של קלינטון, שאכן נדחה על ידי תושבי דרום קרוליינה, ויסקונסין ומדינות נוספות ברחבי אמריקה". פרשנים רבים סבורים, כי על קלינטון לנצח בתחרות על הצירים באוהיו וטקסס ב-4 במרץ, על מנת לעצור את אובמה ולהציל את הסיכוי שלה לנצח בפריימריז הדמוקרטים ולהתמודד על נשיאות ארצות הברית.

קלינטון התייחסה למשימות שיוטלו על הנשיא החדש, לכשייכנס לתפקידו. "בואו נדמיין תיקייה, שעל כריכתה כתוב משהו כמו "הבלאגן של ג'ורג' בוש". זו הולכת להיות תיקייה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully