וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בדרום: עדכון יומי - 23.02.08

יהושע בריינר

23.2.2008 / 21:08

וואלה! חדשות מגישה לכם סקירה יומית של הארועים בדרום הארץ. 3 פלסטינים נהרגו מאש צה"ל, 5 קסאמים נפלו בשטחים פתוחים

כעשרת אלפים איש הגיעו אתמול (שישי) לשדרות על מנת לערוך את קניות סוף השבוע בעיר המופגזת, כשבינתיים ברצועה נמשכו פעולות צה"ל, ובמקביל - גם ירי הקאסמים. בפעולת קרקעית של כוח צה"ל נהרגו שלושה פלסטינים, שלדברי הצבא עסקו בשיגור פצצות מרגמה אל עבר ישראל. מקורות פלסטינים מדווחים כי השלושה היו אזרחים שערכו במקום ארוחה, אולם בצה"ל מתעקשים כי מדובר בפעילי טרור. באירוע נפצעו עוד חמישה פלסטינים.

גם אתמול לפנות בוקר פעל צה"ל ברצועה, הפעם באיזור מחנה הפליטים אל-בורייג'. כלי טיס של חיל האוויר ירה לעבר שני פעילים של הגי'האד האיסלמי, השניים נהרגו במקום. בתגובה ירו הפלסטינים במשך היום חמש רקטות קסאם. ארבע מהן מפלו בשטחים פתוחים סמוך לשני יישובים בשטח המועצה האזורית שער הנגב, ואילו החמישית נפלה בסמוך לשדרות. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מצה"ל נמסר, כי מרבית הקאסמים שנורו בשבוע החולף לא גרמו לנפגעים או לנזק, וכי ניתן לזקוף זאת לזכות הפעולות הצבאיות בתוך הרצועה. יחד עם זאת, ארגוני הטרור ממשיכים להתחמש ברקטות. "אנחנו יודעים שהם מתעצמים מבחינה צבאית ושהם ממשיכים לייצר רקטות. ברור שמספיק קסאם אחד מדויק, שיביא להסלמה נוספת באיזור", אמר גורם צבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully