וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "שדרות תמשיך להיות יעד"

ניר יהב

23.2.2008 / 16:40

הדברים נאמרו בתגובה לדברי ראש עיריית שדרות אלי מויאל, כי בכדי להציל חיי אדם הוא מוכן לדבר עם חמאס על הפסקת אש

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הבהירו כי העיר שדרות תמשיך להוות "יעד לגיטימי ללוחמי גדודי אל-קסאם, כמו גם שאר ההתנחלויות והמוצבים הציוניים מסביב לרצועת עזה".

דובר הזרוע הצבאית, אבו עוביידה, מסר בתגובה לדבריו של ראש העיר שדרות אלי מויאל, לפיהם הוא מעוניין בהפסקת אש, כי "אם תושבי שדרות רוצים לחיות בשלום, בביטחון וביציבות, זהו חלום רחוק שלא יתגשם כל עוד בני העם הפלסטיני נרצחים ובתיהם מופגזים".

מוקדם יותר אמר מויאל בראיון לעיתון הבריטי "גרדיאן" כי "אדבר עם חמאס כדי להציל את חייהם של תושבי ישראל. אציע לחמאס הפסקת אש והפסקת ירי הרקטות למשך 10 שנים, ואז נראה מה יהיה".

לטענתו, נעשה בעבר ניסיון לארגן פגישה בינו לבין נציג חמאס בקהיר, אך הוא נכשל. את נכונותו לדבר עם חמאס הסביר בחשיבות ערך החיים על פני כל דבר אחר. "הדבר החשוב ביותר הוא החיים", אמר. "לשם כך אני מוכן לדבר אפילו עם השטן".

מויאל ותושבי שדרות מנסים להשפיע על דעת הקהל בצורות שונות, כשי לקדם פתרון למצב הביטחון בעיר. ביום חמישי הקימו התושבים מאהל מחאה בכיכר רבין במרכז תל אביב, במטרה "להביא את דבר שדרות לתל אביב".

"זוהי מחאה תרבותית ושקטה", אמר מויאל לוואלה! חדשות. "אנחנו לא נשרוף צמיגים ולא נקרא לאף אחד להתפטר. אנחנו בסך הכל אזרחים שרוצים לשמור על העיר אבל לא יודעים איך, את זה הממשלה צריכה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully