וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשם ברצח וטען: רק שכבתי עם הגופה

22.2.2008 / 18:32

ביהמ"ש בבריטניה הרשיע את מרק דיקסי ברצח דוגמנית בת 18. הוא טען להגנתו כי נתקל בצעירה עירומה ושכב עימה מבלי שידע שהיא מתה

מרק דיקסי, שף בריטי בן 37, נמצא היום (שישי) אשם ברציחתה של הדוגמנית בת ה-18 סאלי אן באומן, למרות שהוא טוען כי לא רצח אותה, אלא רק קיים יחסי מין עם גופתה. המשטרה חושדת כי דיקסי אחראי לרציחתן של נשים נוספות, ככל הנראה באוסטרליה שם חיי במרבית שנות ה-90.

דיקסי נשלח למאסר עולם בכלא, שם יירצה לפחות 34 שנים. גזר הדין התקבל בתשואות ע"י משפחתה של באומן. דיקסי, שהורשע בעבר בביצוע שורה של עבירות מין, טען במשפט כי הוא רק "ניצל את המצב", לאחר שנתקל בגופתה של הצעירה בת ה-18 בדרום לונדון בשנת 2005.

באומן נדקרה למוות מחוץ לביתה, זמן קצר לאחר שירדה ממכוניתו של חברה שהסיע אותה. חברה של באומן אף בילה שלושה ימים במעצר בחשד כי הוא ביצע את הרצח. דיקסי טען בפני חבר המושבעים כי נתקל בגופה העירומה של באומן במקרה, בשעה שעשה דרכו לביתו כשהוא שיכור ותחת השפעת קוקאין לאחר שחגג את מסיבת יום ההולדת שלו. הוא טען כי לא היה מודע לכך שהיא מתה עד שסיים את האקט המיני.

באומן, שעבדה כמעצבת שיער וכדוגמנית במשרה חלקית, נמצאה על ידי שכן שלה עם דקירות סכין בצווארה. די.אן.איי שנלקח מהזרע שהיה על גופתה, הוביל את השוטרים למעצרו של דיקסי, שהדי.אן.איי שלו נלקח ממנו בעבר, לאחר שנעצר באשמת תקיפה בפאב.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מרק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully