וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון ספגה בוז בעימות עם אובמה

22.2.2008 / 7:15

קלינטון האשימה את אובמה בגניבת נאומים, וספגה בוז מהקהל. היריבים הדמוקרטים מחזרים אחר הקול ההיספני, שעשוי להכריע בפריימריז בטקסס

בעימות טלוויזיוני שנערך הלילה (שישי) בין שני מועמדי המפלגה הדמוקרטית לנשיאות בארצות הברית , ניסתה הילרי קלינטון לטעת ספקות בכשירותו ומכונתו של יריבה, ברק אובמה, לתפקיד הנשיא. עם זאת, בסוף העימות אמרה קלינטון, שהפסידה לאובמה ב-11 סיבובי הבחירות האחרונים, כי "מה שלא יקרה, אנחנו נהיה בסדר".

במהלך העימות האשימה קלינטון את אובמה כי גנב קטעים מנאומים פוליטיים, ועוררה קריאות בוז מצד הקהל הדמוקרטי. "אם המועמדות שלך מבוססת על מילים, עדיף שאלה יהיו מילותיך", אמרה קלינטון לאובמה.

קלינטון ואובמה מחזרים אחר הקול ההיספני שעשוי להשפיע משמעותית על תוצאות הפריימריז הקרובים בטקסס ובאוהיו ב-4 במרץ. מסקרים שעורכות רשתות הטלוויזיה בארה"ב, עולה כעת, כי לקלינטון יתרון על אובמה בשתי המדינות.

שני המתמודדים דנו, בין היתר, בעתיד היחסים בין ארה"ב לקובה שלאחר עידן קסטרו. אובמה הביע נכונות להיפגש עם מחליפו של קסטרו, אחיו בן ה-76, ראול קסטרו. זאת בהתאם למדיניות עליה הצהיר בעבר, הגורסת כי יש לשאת ולתת באופן ישיר גם עם מנהיגי מדינות עוינות. לעומת זאת קלינטון הצהירה כי על קובה לעשות את הצעד הראשון, לשפר את מצב זכויות האדם במדינה ולשחרר מהכלא אסירים פוליטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully