וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ לנהג שהותקף: "לא נעבור לסדר היום"

ספי קרופסקי

21.2.2008 / 21:33

רה"מ ביקר בביה"ח את יעקב מזרחי בן ה-72, שהותקף על ידי נוסעי המונית שלו. "רק השבוע הוספנו 1,000 שוטרים כדי להגן על אזרחי ישראל"

ראש הממשלה אהוד אולמרט, השר לביטחון פנים אבי דיכטר ושר הרווחה יצחק הרצוג ביקרו הערב (חמישי) בבית החולים את יעקב מזרחי, נהג המונית שהותקף שלשום ליד פלמחים. ראש הממשלה אמר למזרחי ליד מיטתו בבית החולים "אסף הרופא", כי אינו מתכוון לעבור על הארוע שעבר לסדר היום. "רק השבוע הוספנו 1,000 שוטרים כדי להגן על אזרחי ישראל", אמר.

מזרחי תאר בפני ראש הממשלה והשרים את מהלך התקיפה, וכיצד נאבק בשני התוקפים שפגעו בו ללא סיבה וללא כל התגרות מצידו. "זו הייתה אלימות מופרעת, ואני מקווה שהם יקבלו את העונש המגיע להם". אמר מזרחי.

אולמרט אמר בתום הביקור כי "חשוב לנו שתדעו וידע כל הציבור שאנחנו כחברה לא נסבול מעשים מסוג זה. נעשה הכל כדי להפסיק את האלימות, הבריונות והפשיעה הזו". לדבריו, "לא ניתן להמשיך לסבול מעשים כאלה, זה פשוט נורא".

השר לביטחון פנים אבי דיכטר סיפר כי משטרת ישראל הצליחה לאתר שאת שני תוקפיו של יעקב מזרחי והביע תקווה שהדין ימוצה עימם. שר הרווחה יצחק הרצוג הוסיף, כי "שירותי הרווחה נתקלים במקרי אלימות קשים ידי יום דוגמת זה שעבר על נהג המונית", וכי "יש לעשות יותר למניעת האלימות הקשה".

בליל שלישי נפצע קשה מזרחי, תושב רחובות בן 72, לאחר שהותקף על ידי נוסעים סמוך לקיבוץ פלמחים. מחקירת המשטרה עלה, כי הנוסעים ניסו לשדוד את הנהג, תקפו אותו באכזריות, ודקרו אותו בפלג גופו העליון.

הנהג הצליח להיאבק בתוקפים ולצאת מהמונית, בעוד התוקפים נמלטו מהמקום עם הרכב, והותירו את הנהג פצוע בכביש פלמחים. שני החשודים נעצרו על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully