וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפעמים הבנק טועה לטובתך

21.2.2008 / 19:42

תושב ניו יורק גילה שבמקום 800 דולר יש לו בחשבון מיליונים. הוא בזבז אותם מהר, ועכשיו המשטרה מאשימה אותו בגניבה

בנג'מין לוול, תושב ניו יורק בן 48, לא מבין מה המשטרה רוצה ממנו. הוא בסך הכל גילה מיליוני דולרים בחשבון שלו, שהופיעו שם במסתוריות וללא כל הסבר. שמח וטוב לב הוא משך 2 מיליון מהם ובזבז אותם – ועכשיו, כשהמשטרה עצרה אותו בחשד לגניבה רחבת-היקף, הוא טוען שהוא חף מפשע. אז מה אם כל הסימנים הצביעו על כך שהוא מושך את הכסף מחשבון לא נכון?

הכל החל בגלל טעות של פקיד בבנק שלו, בנק קומרס. ללוול היו בסך הכל 800 דולר בחשבון, והוא הגיע לסניף כדי להפקיד בו כסף. ואולם, הפקיד התבלבל בין חשבונו של לוול וחשבון עם שם זהה, והודיע לו שבחשבונו נמצאים יותר מחמישה מיליון דולר. חשבון המיליונים, למעשה, שייך לחברת ניהול רכוש, והיה רשום על שם מנהל הכספים שלה, בנג'מין לוול. שאינו, כמובן, אותו בנג'מין לוול – אלא רק חולק איתו שם.

אבל לוול מיודענו החליט לא לבדוק יותר מדי את שיני הסוס שקיבל במתנה, ופשוט שמח במיליונים "שלו". הוא משך עוד ועוד כסף מהחשבון, והשתמש בו כדי לקנות תכשיטים לבת זוגו ולעשות כמה השקעות בשוק ההון. כעת הוא עצור, בחשד שידע כי החשבון לא שלו, ובאשמת גניבה רחבת היקף. לדברי התובע, אם יורשע, הוא עשוי לשבת עד 25 שנים בכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully