וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקיין: "הכתבה ב'טיימס' היא מסע הכפשה"

טלי גולדשטין ושי אילן

21.2.2008 / 16:38

ג'ון מקיין הגיב על הכתבה שפורסמה בעיתון "ניו ורק טיימס" שרמזה על רומן אפשרי שניהל המועמד הרפובליקני עם לוביסטית

(וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

הסנטור ג'ון מקיין הגיב היום (חמישי) על הכתבה שפירסם אתמול ה"ניו יורק טיימס" הרומזת כי מקיין ניהל רומן עם לוביסטית צעירה במהלך הקמפיין לנשיאות שניהל ב-2000. במסיבת העיתונאים שערך בעיר טולדו שבאוהיו, אמר מקיין כי הוא בעיקר מאוכזב מה"טיימס" וכינה את הכתבה "מסע הכפשה".

מקיין, המועמד המוביל של המפלגה הרפובליקנית במרוץ לנשיאות, אמר כי ימשיך להתמודד בפריימריז ויקבל את המינוי של המפלגה באם ינצח. "לא עשיתי דבר המהווה בגידה באמון הציבור", אמר מקיין. "יש לי חברים רבים בוושינגטון המייצגים אינטרסים שונים ונפגשתי עם מאות לוביסטים, אך אין בכך הוכחה כי מישהו הצליח אי פעם להשפיע על האג'נדה שלי", הוסיף מקיין.

עוד הדגיש מקיין כי ימשיך בקמפיין שלו ויתמקד בנושאים הבוערים העומדים על הפרק, למרות שהפרסום ב"טייימס" מהווה הסחת דעת ומקשה על ההתמקדות בדברים החשובים באמת. מקיין אמר כי הוא מקווה שהנושא כולו ייפתר במהרה ויהיה מאחוריו כך שיוכל להתפנות ולהמשיך בקמפיין. "מצפה לי עבודה רבה ואני שמח כי בפריימריז בוושינגטון ובפריימריז אחרים קיבלתי את רב הקולות... אני מקווה שיהיו לי מספיק צירים, אך אני מכבד גם את ההחלטה של האקבי להישאר במרוץ", אמר מקיין.

אשתו של מקיין עומדת לצד בעלה

בהתייחסו ל"טיימס", אמר מקיין כי הייתה לו שיחה אחת עם עורך העיתון, בזמן שהעיתון ערך את החקירה, אך הוא מעולם לא ניסה לשכנע אותו לא לפרסם את הסיפור. "ה"ניו יורק טיימס" הגיש לי רשימה של שאלות ועניתי עליהן במלואה", הצהיר מקיין. לדבריו, הכתבה כולה מבוססת על מקורות אנונימיים ועוזרים לשעבר בקמפיין שלו וציין כי גם ב-2000 היה זה ה"טיימס" שבחש בנושא ופירסם את השמועות הכוזבות לגבי יחסיו עם ויקי איסמן.

מקיין פנה לרגשות הפטריוטיות של העם האמריקאי ואמר כי יש לו רקורד של 50 שנים בשירות המדינה, 24 מתוכן בקונגרס, וכל מי שמכיר אותו מוכן להעיד על הדרך ההגונה שבה ניהל ועדות בקונגרס. "אני גאה בשירות שהענקתי למדינה...כולי תקווה כי כל האמריקאים יחשבו שאפשר יהיה לפתור את הבעיה (של הלוביסטים). עם זאת, אני בטוח כי יהיו עוד מכשולים נוספים בדרך. המרוץ לנשיאות הוא דבר קשה אך אני מתכוון להגיב ולהמשיך לניצחון, לא רק בפריימריז, אלא גם במרוץ לנשיאות".

אשתו של מקיין, סינדי, שהופיעה לצדו במסיבת העיתונאים, אמרה כי מאוכזבת מה"טיימס". "ילדי ואני בוטחים בבעלי. בעלי הוא אדם בעל אישיות מצוינת". ויקי איסמן לא מסרה את תגובתה לכלי התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully