וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקסאם - תוספת שכר למשרתים בזיקים

יהושע בריינר

21.2.2008 / 15:54

סגל המפקדים בבסיס הטירונים יזכה לתוספת, שלא אושרה לבסיסים נוספים באיזור - וגם לא לחיילי המנהלה והטירונים בזיקים

סגל המפקדים בבסיס הטירונים בזיקים יקבלו תוספת שכר במשכורתם הצבאית בעקבות ירי הקאסמים על בסיסם, כך החליטו ראש האגף למשאבי אנוש האלוף אלעזר שטרן ומפקד זרוע היבשה האלוף אבי מזרחי. התוספת, אותה יקבלו רק המפקדים בבסיס ולא חיילי המנהלה, תואמת את השכר החודשי אותם מקבלים חיילים הנמצאים בקווי הגבול.

מאבקם של החיילים בבסיס על התוספת, המוגדרת כ"רמת פעילות א'', החלה מאז נפילת קאסם בבסיס בספטמבר האחרון, אז נפגעו כ-70 חיילים, חמישה מהם קשה. החיילים דרשו תוספת סיכון על עצם היותם בבסיס, המהווה יעד לירי קאסמים. מסביב לבסיס, הממוקם כקילומטר וחצי מגדר המערכת, נפלו עשרות קאסמים במהלך השנים האחרונות, וארגוני הטרור אף צוטטו, כי "בסיס היישות הציונית ימשיך להיות מטרה עבורנו".

אולם לא כולם יכולים להיות מרוצים מההחלטה. על אף כי באיזור מצויים בסיסים רבים, זיקים הוא הבסיס היחיד שיהנה מהתוספת. בנוסף, חיילי המנהלה בבסיס לא יקבלו את הכסף המובטח, מכיוון שבעת אזעקה, סגל המפקדים אמורים לוודא שכל החיילים מוגנים, כאשר שאר החיילים אמורים להיות במרחב מוגן. בנוסף, למרות שרוב הבסיס מאוכלס בטירונים, החיילים הטריים לא יזכו גם הם בתוספת סיכון במשכורתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully