וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צבע אדום" בכיכר רבין

ספי קרופסקי

21.2.2008 / 13:59

עשרות מתושבי שדרות הגיעו היום לת"א והקימו מאהל במחאה על מצב הביטחון בעירם. "באנו לנפץ את הבועה התל אביבית"

איריס דומאני

מאהל המחאה של שדרות עבר מירושלים לתל אביב. עשרות מתושבי שדרות הגיעו היום (חמישי) לכיכר רבין במרכז תל אביב, הקימו בו אוהל מחאה, והם מפגינים כעת במחאה על מצב הביטחון בעירם.

אחד מתושבי שדרות המפגינים אמר כי "נמאס לנו מהאטימות. באנו לנפץ את הבועה התל אביבית. לא ייתכן שאנשים ימשיכו להתנהג פה כאילו לא קורה שום דבר בחלק אחר של המדינה".

"זוהי מחאה תרבותית ושקטה", אמר ראש העיר שדרות אלי מויאל לוואלה! חדשות. "אנחנו לא נשרוף צמיגים ולא נקרא לאף אחד להתפטר. אנחנו בסך הכל רוצים להביא את דבר שדרות לתל אביב. אנחנו אזרחים שרוצים לשמור על העיר אבל לא יודעים איך, את זה הממשלה צריכה לעשות". מויאל הזמין את תושבי תל אביב לבוא ולבקר באוהל המחאה, ולהביע הזדהות עם התושבים.

מויאל הסביר את העתקת המחאה מירושלים לתל אביב ואמר כי "מזג האוויר הכריע אותנו בירושלים, ולכן הגענו לתל אביב. אנחנו רוצים שהציבור יגיע להזדהות איתנו גם כאן". לדבריו, "היום בבוקר קיבלנו דיווח שגם הרגל השנייה של אושר טויטו גם לא במצב טוב. אנחנו לא יכולים להשאיר את המצב כמו שהוא".

ח"כ אבישי ברוורמן (עבודה), שנכח במקום, אמר כי "ממשלות ישראל הזניחו את הנגב בענק". לדבריו, "אם מחליטים שמדינת ישראל זו לא רק מדינת תל אביב, אז צריך להשקיע גם בדרום, כיוון שאנשים מרגישים שם חסרי ישע. ברוורמן אמר בתשובה לשאלת וואלה! חדשות, האם הוא מתכוון להעלות את הנושא לדיון בישיבת סיעת העבודה, כי כבר העלה בעבר את הנושא ולדעתו אם לא יקודם צריכה מפלגת העבודה לפרוש מהקואליציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully