וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירון דרך את הנשק וכיוון לעבר חבריו

21.2.2008 / 13:48

טירון מבסיס זיקים חשוד כי שיחק בנשקו ואיים לפגוע בחבריו לפלוגה. כתב אישום הוגש השבוע כנגדו בבית הדין הצבאי

בסיס הטירונים בזיקים עולה בדרך כלל לכותרות על רקע ירי הקאסמים לעבר הבסיס, הנמצא בסמוך לרצועת עזה, אולם נראה כי המפקדים במקום נאלצים להתמודד עם איומים נוספים: טירון בבסיס חשוד כי שיחק בנשקו, דרך אותו ואף כיוון אותו האישי אל עבר חבריו לפלוגה.

מכתב האישום שהוגש השבוע בבית הדין הצבאי של מפקדת זרוע היבשה בקסטינה עולה, כי במהלך ינואר האחרון, בזמן ששהה החייל ביחד עם חבריו באחת הכיתות הפלוגתיות בבסיס בעת שעת ט"ש (טרום שינה), שוחח הטירון עם חבריו, כשלפתע אחז בנשקו מסוג M-16, דרך אותו מספר פעמים והזיז אותו באוויר מצד לצד. לאחר מכן החל החשוד לאיים על חבריו ואמר: "מי שעומד להלשין שירים את היד", והוסיף "אני יורה במי שילשין". לאחר מכן כיוון את הנשק לעבר טירון אחר, שיצא בבהלה מהחדר ודיווח למפקדו.

בצה"ל מנסים בשנים האחרונות להילחם בתופעת המשחקים בנשק. בין היתר חלה חובה על כל טירון המגיע לבסיסו לצפות בסרט צה"לי המדגיש את הסיכונים שבתופעה החמורה. "בכל צה"ל מודעים לתופעה המדאיגה הזו ומנסים לעקור אותה מהשורש", אמר גורם צבאי לוואלה! חדשות, "לצערנו החיילים לא מבינים שמה שנראה בעיניהם כמשחק עלול להיגמר באסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully