וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אלפרון: "מקווים שדרור ישוחרר בהקדם"

נתיב נחמני

21.2.2008 / 15:09

אלפרון יחקר בחשד למעורבות בנסיון חיסול העבריין רפי אוחנינה. אביו יעקב: "אני מקווה שבני לא יעמוד בפני הארכות מעצר רבות"

איריס דומאני

צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: יאיר דניאל

חודשיים אחרי ששהה במחבואו, יישב דרור אלפרון שבעה ימים בתא המעצר באבו כביר, לשם המשך חקירת המשטרה בנוגע למעורבותו לכאורה בניסיון חיסול העבריין רפי אוחנינה. מדיון בבית המשפט שנערך היום (חמישי) עולה, כי הראיה העיקרית שמחזיקה המשטרה בידיה, הן תוצאות הבדיקה הבליסטית של נשקו הצבאי האישי, שאיתו, לטענת המשטרה, השתמש אלפרון בירי לעבר אוחנינה, יחד עם אמיר נגרקר חברו ליחידת הצנחנים בה משרת אלפרון.

אתמול הגיע דרור אלפרון לתחנת משטרת מסובים והסגיר עצמו לידי השוטרים. מעצרו של אביו יעקב הוארך שמונה פעמים (41 ימים), בחשד לתכנון האירוע לפני ששוחרר ללא האשמות. אמיר גרינשפן נעצר גם הוא בחשד למעורבותו, כשבועיים לאחר הירי, ושוחרר יחד עם יעקב.

לאחר הדיון בהארכת מעצרו של בנו, נשאל יעקב אלפרון איפה היה נשקו של בנו בזמן שהסתתר, "חייל טוב לא מפקיר נשק בשום מצב", אמר, "הנשק היה איתו כל הזמן". אלפרון האב הוסיף כי הוא מקווה שבניגוד לדרך בה התנהל התהליך בעניינו, בנו דרור לא יעמוד בפני הארכות מעצר רבות.

אתמול הגיע דרור אלפרון לתחנת משטרת מסובים והסגיר עצמו לידי השוטרים. כזכור, במשטרה חושדים שדרור אלפרון היה מעורב בדרך כלשהי בירי לעבר העבריין רפי אוחנינה. מעצרו של אביו יעקב הוארך שמונה פעמים (41 ימים), בחשד לתכנון האירוע לפני ששוחרר ללא האשמות. אמיר גרינשפן נעצר גם הוא בחשד למעורבותו, כשבועיים לאחר הירי, ושוחרר יחד עם יעקב.

לעומתם, מזלו של החייל אמיר נגרקר לא שפר עליו והוא עומד בימים אלו בפני כתב אישום שהוגש נגדו לאחרונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בחשד שהוא זה שירה לעבר אוחנינה, פצע אותו והרג את כלבו.

"המשפחה מקווה שבניגוד לפעמים קודמות המשטרה לא תמשוך את התהליך מעבר למה שבאמת נדרש ושדרור ישוחרר בהקדם האפשרי", אמרה פרקליטתו של אלפרון עו"ד אתי כהנא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully