וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרוגייט לרוחניקים

ירון שוורץ

21.2.2008 / 11:58

היא האנרגיה השמיימית שהציתה את דמיונם המיני של הנזירים הטיבטיים, היא המאהבת המוארת הטנטרית, היא דקיני - הלקסיקון

דקיני

"דמיינו את עצמכם ללא גבולות, בחלל מוגן, במקום בו רגשות הפחד, האשמה והבושה ייעלמו. הרחיבו את הרפרטואר של ההנאות המיניות, זוהי זכותכם המולדת. תנו למיינד, לגוף ולרוח להגיע להרמוניה מושלמת עם היקום דרך מיניות מקודשת". מלים אלו לקוחות מתוך אתר הבית של ג'יין, דקיני טנטרה מדנבר, קולורדו.

גם יפה וגם אופה, כזו היא הדקיני, אנרגיה שמיימית-טהורה שנועדה להשקיט או להסעיר את הדמיון, תלוי באיזה תרבות, בדמות אישה, שהיא גם מאהבת וגם מוארת. אם פרויד יכול היה לבקר את הנזירים הטיבטים הקדומים, הוא כבר היה מסביר להם על הדחקה, אבל בתקופתם, הדקיני הייתה אתגר סקסואלי לבחינת רמתו הרוחנית של התלמיד. היו כאלו שרק התבוננו בפסליה, כשעירומה מדגיש את הצורך בריקון התודעה. שרשרת הגולגלות על צווארה סימנה עבורם את טרדות היומיום, שמונעות את טבע הבודהה. האמיצים יותר בדקו את מידת התנזרותם מתענוגות המין והיו מזמינים אותה להתגרות ולהביך את דמיונם, תוך כדי ניסיון לשמור על הכרה יציבה ונקייה.

הדקיני המשיכה ונדדה בין התרבויות וכשפגשה את הטנטרה בהודו, נכנסה לפעולה אקטיבית והצטרפה למעגל כחלק מהמדע היוגי למימוש ההארה. הן היו מורות וביכולתן האנרגטית היו מלמדות איך במקום להתכחש לאנרגיות המיניות, אפשר להשתמש בהן לחוויה של אקסטזה רוחנית.

לצערנו בפועל, ישנן עדויות מתקופת המאה ה-16 וה-17, על בנות צעירות במקדשי טנטרה, שלעתים נאלצו לשמש כמורות רוחניות בניגוד לרצונן. אבל כיום בחברתנו המודרנית והמשוחררת, להיות דקיני זה כבר מקצוע מכובד שנועד לשפר את חיי המין, כמו שג'יין מקולורדו יודעת להסביר: "יותר מידי פעמים בחיינו אנחנו מתפשרים עבור מעט, בעוד אנו יכולים להרבה יותר, הדבר נכון במיוחד לחיי המין, שיכולים להוביל אותנו מעבר לסיפוק רגעי, לחוויה רב ממדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully