וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה יוצא למלחמה

טלי גולדשטין

21.2.2008 / 12:04

המועמד הדמוקרטי ניצח שלשום בפעם העשירית ברציפות, והתפנה להגיב לביקורת שהוטחה בו מצד יריביו כי "כולו מילים"

(צילומים: רויטרס. עריכה: יאיר דניאל)

המועמד הדמוקרטי ברק אובמה, שגרף ניצחון סוחף שלשום (שלישי) בלילה בפריימריז בוויסקונסין, הגיב על הביקורת שנמתחה עליו מצד יריביו הדמוקרטים והרפובליקנים הטוענים כי הקמפיין שלו מתמצה במילים ולא במעשים.

קלינטון, החייבת כעת להגביר את מאבקה מול אובמה לנוכח הפסדיה המצטברים, אמרה במהלך נאום שנשאה בניו יורק כי קיימים הבדלים גדולים בינה לבין אובמה ובינה ובין מקיין והבדלים אלו הם בין המועמדים המעדיפים נאומים ואלו המעדיפים פתרונות. לדבריה, "לא נשיג אחדות או נגשים את חלומותינו על ידי בריחה מדיון ישר והוגן".

אובמה הגיב על הדברים בעצרת בחירות בעיר דאלאס, טקסס. "בניגוד למה שהיא (קלינטון) אומרת, זוהי לא בחירה בין נאומים למעשים. זוהי בחירה בין פוליטיקה המציעה משהו מעבר למחלוקות ולהסחות הדעת שלא פעלו לטובתה בדרום קרוליינה ובוויסקונסין ולא יצליחו גם בטקסס, לבין פוליטיקה חדשה של הגיון בריא, יעד משותף, קורבנות משותפים ושגשוג".

אובמה אמר גם כי הוא חולק כבוד למקיין על שירותו המסור את המדינה. "הוא גיבור אמריקאי אמיתי. אך אומר לכם כך, המדיניות שלו אינה מדיניות של שינוי. וזוהי הבחירה הנכונה בבחירות אלו. הגיע הזמן להתקדם מעבר לפוליטיקה של אתמול בגלל שאנו מפלגת המחר".





"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully