וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה הנוחה של שר האוצר: שרה נתניהו

20.2.2008 / 17:25

בר-און איבד את העשתונות: בתגובה לטענה עניינית של ח"כ סער, הוא תקף את אשת יו"ר האופוזיציה. "שהגברת נתניהו תגיש תביעת דיבה"

במקום לענות בענייניות לקריאת ביניים בכנסת, העדיף שר האוצר רוני בר-און לרדת לפסים אישיים, ולתקוף את אשת יו"ר האופוזיציה שרה נתניהו מעל דוכן הכנסת. במהלך דיון היום (רביעי) על הצעת חוק שדה התעופה בקריית שמונה, לה התנגדה הממשלה, תקף השר את שרה נתניהו, רעיית יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו (ליכוד).

בתגובה לקריאת ביניים של ח"כ גדעון סער (ליכוד) על כך שהממשלה הצביעה נגד הצעת החוק בתחילת השבוע, אמר בר-און, כי "מי שהרג את המנחת בקריית שמונה זה האיש שאתם מתפללים אליו שלוש פעמים ביום (הכוונה לנתניהו - פ.ו.)".

לאחר מכן, הוסיף בר-און כי " אם הגברת שרה נתניהו עוד לא קראה את זה ולא שמעה את זה, שתגיש מחר תביעת דיבה". בר-און רמז לתביעת הדיבה שהגישה נתניהו לאחר שפורסם כי היא הובילה להתפטרותם של בכירים בלשכתו של בנימין נתניהו. "לבנימין נתניהו אין מספיק אומץ להתייצב מאחורי תביעת דיבה בעצמו", הוסיף בר-און.

ההתבטאות גררה תגובות מחאה מצד חברי הכנסת של הליכוד, וח"כ לימור לבנת אף הוצאה מהמליאה. בתגובה, אמר ח"כ גלעד ארדן כי ההערה על אשת יו"ר האופוזיציה לא רלוונטית והיא פוגעת בכבוד הכנסת. "לא הייתי מציע שהדוברים כאן יתחילו לחפש את האשה של היריב הפוליטי שלהם. אל תוריד את הדיון כאן בכנסת למקומות שהוא גם ככה לא צריך להגיע אליהם".

גדעון סער: "שר האוצר גלש לצערי לסגנון בלתי פרלמנטרי בעליל והכתים סיעה שלמה כאשר הגדיר אותנו כשקרנים. עכשיו מה קרה? גם ירדת לשפל המדרגה כשהתגוללת על הגברת נתניהו וגם הלכת נגד קריית שמונה, פעם שניה באותה שבוע. וגם הובסתם, כפי שקורה כל שבוע. חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully